چایچی: اسامی بانوان رکابزن برای حضور در کمپ uci به زودی اعلام می شود

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری گفت:نتایج مسابقات قهرمان کشوری رضایت بخش بود و به زودی اسامی بانوان منتخب برای آموزش در کمپ uci اعلام می شود.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم که المپیکی ها به موقع وارد کشور شوند وبه المپیک اعزام شوند.مسابقات قهرمان کشوری بانوان برگزار شد و نتایج خوبی کسب شد البته اگر بخواهیم روی رقابت ها بررسی بیتری داشته باشیم در رشته سه کیلومتر انفرادی شش رکابزن تایم خوبی را زدند که نشان می دهد زمان ورزشکاران خیلی خوب شده است.
 
وی افزود:این زمان ها نشان می دهد که در آینده رکابزنان تایم های بهتری را می زنند و در بحث قهرمانی به خوبی کار می کنند.
 
چایچی در خصوص اینکه رکابزنان رده سنی جوانان امسال نسبت به سال پیش ریزش داشتند بیان کرد:رکابزنان رده سنی جوانان همیشه تعدادشان متغییر بوده است به عنوان مثال سال گذشته 5 رکابزن داشتیم که در سطح بالا رقابت کردند و امسال هم راضی بودم زیرا هیچ وقت رده جوانان مشخص نمی کند شاید تعداد کم باشد اما تایم ها خوب باشد.
 
مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در ادامه تصریح کرد: برای حضور و آموزش یک هفته ای در کمپuci دو رکابزن از بانوان را باید به فدراسیون جهانی معرفی کنیم که به زودی پس از جلسه کمیته فنی اسامی را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار