روایتی مستند از توفان انقلاب اسلامی‌ در مستند «دست‌های خالی»

مستند سینمایی «دست های خالی» به کارگردانی جمشید بیات ترک به جشنواره سینما حقیقت می‌رود.

مسعود ردایی تهیه کننده سینما و تلویزیون در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم اکنون در حال ادامه تهیه و فیلمبرداری فیلمی مستند سینمایی با نام «دست های خالی» در سه کشور ایران، فرانسه و ایتالیا هستیم.

وی افزود: بخش‌های بازسازی شده این مستند سینمایی به پایان رسیده و تدوین آن به صورت همزمان انجام می شود.

ردایی ادامه داد: کار پژوهشی «دست های خالی» بیش از ده ماه طول کشید و اولین نمایش آن طبق برنامه ریزی های انجام شده در جشنواره سینما حقیقت است و پس از آن در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

این تهیه کننده بیان کرد: این مستند 80 دقیقه ای با مشارکت مرکز سینمای مستند و تجربی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال ساخت است و وجه بین المللی دارد و پوستر آن به زبان انگلیسی طراحی شد. 

در خلاصه داستان «دست های خالی» آمده: کمتر کسی تمایل دارد مشاهدات او را باور کند. نوشته‌هایش در اروپا خشم بسیاری را برانگیخته است.  آیا او شیفته سوژۀ خود شده است؟ چرا اصرار دارد باید از نزدیک انقلاب مردم ایران را دید و شناخت تا تفاوت آن را با دیگر انقلابها فهمید؟ ...

«دستهای خالی» روایتی مستند از توفان انقلاب اسلامی‌ است. توفانی که یک نویسندۀ فرانسوی آن را با تمام وجود خود تجربه می‌کند و  دگرگون می‌شود.
 
نویسنده و کارگردان: جمشید بیات ترک،تهیه کننده:مسعود ردایی، مشاور کارگردان: محمدعلی فارسی، مدیر اجرایی تولید: علی رجبی، فیلمبردار: افشین گودرزی، تدوین: داریوش اطهاری ،موسیقی: میثاق دومیرانی،محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار