زاهدان؛

دستگیری آدم ربایان کمتر از 15 دقیقه

فرمانده انتظامی زاهدان ازدستگیری عامل آدم‌ربایی 2 پسر نوجوان در کمتر از 15 دقیقه در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان، علی عارف‎نژاد اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات شهر زاهدان بلافاصله چند اکیپ از عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی زاهدان افزود: اهالی محل با مشاهده اینکه راننده یک دستگاه پژو 405 دو پسر نوجوان حدود 11 ساله را با تهدید و زور در صندوق عقب خودرو حبس کرد و از محل متواری شد، موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

وی تصریح کرد: ماموران اعزامی پس از دریافت مشخصات خودرو و با اتخاذ تدابیر پلیسی مناسب و همکاری شایسته شهروندان در کمتر از 15 دقیقه این خودرو را شناسایی و محاصره کردند.

راننده جوان که عرصه را بر خود تنگ دید با پیاده کردن دو نوجوان مجددا قصد فرار داشت که با درایت ماموران دستگیر شد.

عارف‌نژاد گفت: این دو نوجوان به آغوش خانواده بازگشتند و خودروی متهم نیز توقیف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

گفتنی است متهم علت اصلی این اقدام خود را درگیری شخصی با دو فرد ربوده شده عنوان کرد.

فرمانده انتظامی زاهدان با تشکر از همکاری خوب مردم گفت: بدون شک مشارکت آحاد شهروندان با ماموران، پلیس را در تحقق اهداف اصلی خود که همان ارتقای احساس امنیت و آرامش در جامعه است، موفق می کند.


انتهای پیام/پ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
عبارت آخر نقض غرض و اشتباه است:
مشارکت آحاد شهروندان با ماموران، پلیس را در تحقق اهداف اصلی خود که همان ارتقای احساس امنیت و آرامش در جامعه است، موفق نمی کند.
تصحیح شود.