تجلیل از «رضا فیاضی» روی صحنه «پدر یک دقیقه ای»

موسسه هنرمندان پیشکسوت شب گذشته پس از اجرا نمایش «پدر یک دقیقه ای» از کارگردان آن رضا فیاضی، پیشکسوت هنرهای نمایشی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، شامگاه دوشنبه 4 مرداد ماه «سیدعباس عظیمی» مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه جمعی از مدیران موسسه، دیدن تازه ترین اثر نمایشی «رضا فیاضی» به نام «پدر یک دقیقه ای» رفت.
 
عظیمی پس از پایان این نمایش 60 دقیقه ای با حضور بر روی صحنه و تقدیر از اعضای گروه گفت: ما امشب شاهد کاری متفاوت از رضا فیاضی هنرمند با سابقه عرصه تئاتر و تلویزیون بودیم، بدون شک عرصه تئاتر کودک در کشور ما تشنه چنین آثار ارزشمندی است و پرداختن به چنین موضوعاتی و کار برای کودکان به خودی خود جای تقدیر دارد.
 
وی ادامه داد: به عقیده من نمایش پدر یک دقیقه ای برای خانواده ها و والدین کودکان مناسب تر است، به ویزه کسانیکه در آینده صاحب اولاد می شنود.
 
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت همچنین در خصوص مراسم تقدیر از رضا فیاضی این گونه اظهار کرد: موسسه هنرمندان پیشکسوت از موسسات نوپای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از سال 91 تا کنون وظیفه تکریم هنرمندان کهنه کار، بالای 60 سال و تراز اول کشور را در تمامی رشته های هنری بر عهده و بنا دارد در طی مدت زمان چندساله از تمام اعضای این موسسه تقدیر به عمل آورد و برای این کار نیز هر فرصتی را از برگزاری نمایشگاه های جمعی و انفرادی تا مراسم رونمایی از آثار منتشر شده، اجراهای موسیقی ، افتتاحیه و اختتامیه جشنواره، اجرای یک نمایش و مثل امروز اجرای آثار نمایشی توسط هنرمندان پیشکسوت را مغتنم می شمارد.
 
وی ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای رضا فیاضی ، وی را هنرمند محبوب دوران جوانی به ویژه دهه 60 و 70  دانست و تصریح کرد: چند نسل از کودکان و نوجوانان این کشور پای آثار این هنرمند بزرگ شده اند، و البته با تحرکی که امروز ایشان روی صحنه از خود نشان دادند بیشتر از 25 سال به نظر نمی رسند ! و این نشان از سرزندگی و جوانی روح و دل این هنرمند دارد.
 
در پایان نیز با حضور میهمانان و به ویزه هنرمندان، اهدای گل، لوح سپاس موسسه هنرمندان پیشکسوت و هدیه ای به رسم یادبود از این هنرمند تجلیل به عمل آمد.
 
لازم به یادآوری است، که از سال گذشته تا کنون به انحای مختلف ، در برنامه ها و فعالیت های هنری و حتی با حضور در منزل بیش از 20 هنرمند پیشکسوت از جمله استادان : محمدحسن ابوطالب کرمانی ، مریم معترف ، جلیل فرجاد ، محمود فرهنگ ، هادی مرزبان ، عثمان محمد پرست ، منوچهر نوح سرشت، ایرج راد ، فرزانه کابلی ، عزت رمضانی فر ، زنده یاد فرج الله سلحشور، سید عبدالمجید کیانی هندی ، فاروق کیانی ، اسفندیار قره باغی ، زنده یاد مصطفی کمال پورتراب ، ملکه رنجبر ، داود فتحعلی بیگی ، عزت الله مهرآوران ، منوچهرخان اسپهبدی ، محمد سعید شریفیان و ... از سوی این موسسه تجلیل به عمل آمده است.
 
اجرای نمایش پدر یک دقیقه ای از 13 تیرماه آغاز شده و به مدت یک ماه هر شب ساعت 20 در تالار هنر تهران با بازی حامد زحمتکش، آنالی شکوری، سید امیرعلی رادمنش، یاسمن سادات رادمنش و رضا فیاضی به روی صحنه می رود. از دیگر عوامل این اثر می توان به نیلوفر خادم خصال(دستیار کارگردان)، فرید نوایی (آهنگساز) و محبوبه طهماسبی (ترانه سرا) اشاره کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار