خانه‌های جداشدنی برای زوجهایی که طلاق می‌گیرند+تصاویر

یک شرکت معماری هلندی خانه هایی را طراحی کرد که پس از جدایی قابلیت دو تکه شدن را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جواندر آمستردام هلند کارشناسان خانه های شناوری طراحی شدند که زوج های مطلقه دیگر پس از جدایی نگران نشده وگرفتار کشمش بر سر خانه و وسایلش نمی شوند. 

استودیوی طراح این خانه هدف دیگر طراحی این خانه ها را حل مشکل زوجینی که به اختلاف رسیده اما هنوز طلاق نگرفته اند معرفی کرده است.

خانه‌های جداشدنی برای زوجهایی که طلاق می‌گیرند
شرکت طراح و سازنده این خانه ها گفته اند: افزایش شمار زوجین مطلقه در هر سال، یکی از مهمترین علت هایی است که ما را تشویق به ساخت و طراحی این خانه های جدا شدنی کرد است. خانه شناور از تعداد زیاد کانال های آمستردام بر روی رودخانه به ذهن ما رسید.

طراحی این خانه ها به شکلی است که وقتی زوجین در کشمکش قبل از طلاق هستند یا  جدا شده اند می توانند قسمت مربوط به خود در خانه را از قسمت شریک زندگیشان جدا کنند البته در آینده این امکان وجود دارد که در صورت آشتی یا ازدواج مجدد این بخش ها به هم متصل شوند.
خانه‌های جداشدنی برای زوجهایی که طلاق می‌گیرند
طراحی این خانه شامل دو ساختار مستقل بوده که از بازی رایانه ای تتریس یا خانه سازی الهام گرفته شده و یک مکانیسم ساده برای دو بخش شناور ساختمان برای اتصال طراحی شده است  تعداد اتاق‌ها انتخابی بوده و به نیاز صاحبان آن بستگی دارد به دلیل آنکه این خانه شناور بوده مواد مورد استفاده برای ساخت آن فیبر کربن و الوارهای چوب سبک وزن انتخاب شده است.

این گروه طراحی فکر می کنند این خانه ها می تواند در کشورهایی مثل بلژیک، پرتغال و مجارستان که بالاترین نرخ طلاق در جهان را دارا هستند ایده بسیار خوب و مشکل گشایی است.

این تیم امیدوار است که بتواند تا اوایل سال 2017 اولین نمونه از این خانه را رونمایی کند.

منبع:dezeen

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار