نتانیاهو:

انتخاب جنتی به ریاست خبرگان رهبری خبر بدی است!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی نسبت به فعالیت های هسته ای ایران گفت که انتخاب احمد جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری خبر بدی است.

انتخاب جنتی به ریاست خبرگان رهبری خبر بدی است!
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات اخیر خود در مورد آنچه وی خطرات ایران هسته ای می خواند، از نگرانی تل آویو و کشورهای عربی منطقه نسبت به برنامه هسته ای ایران و برجام سخن گفت.
 
بر اساس این گزارش، «نتانیاهو» در پاسخ به چگونگی وضعیت مساله هسته ای ایران گفت: برنامه هسته ای ایران متوقف نشده و فاصله زیادی هم با توقف دارد.
 
وی با اشاره به اینکه ایران در آینده قادر خواهد بود تا هر مقدار اورانیوم که بخواهد، غنی کند، ادعا کرد: اسرائیل و کشورهای عربی همه در مورد آنچه قرار است در ۱۲ سال آینده اتفاق بیفتد نگران هستند.   
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: مشکل این نیست که در آینده چه اتفاقی در صورت نقض توافق از سوی ایران خواهد افتاد، بلکه نگرانی اینجاست که در صورت پایبندی ایران به توافق چه خواهد شد.
 
«نتانیاهو» با اشاره به اختلافات خود با «باراک اوباما»، بر سر توافق هسته‌ای، گفت که مشکلی با تمایل واشنگتن برای صدور مجوز غنی سازی اورانیوم به ایران نداشته است، بلکه تاکید کرده که این اجازه می بایست مشروط باشد.
 
وی همچنین با این ادعا که ایران خصومت های منطقه ای خود علیه اسرائیل و کشورهای عربی تغییر نداده، اظهار کرد: این مسئله (مجوز غنی سازی اورانیوم) باید به نحوه رفتار ایران منوط می‌شد.
 
«نتاینیاهو» با اذعان به انجام کارشکنی های گسترده علیه کشورمان بر سر مساله تصویب تحریم های بین المللی ضد ایرانی افزود: اسرائیل نسبت به آگاهی بخشی جهانی در خصوص تهدید هسته ای ایران اقدام کرد که در نهایت منجر به وضع تحریم های ضد ایرانی منجر شد.
 
وی همچنین افزود: اگر اقدامات اسرائیل نبود، ایران اکنون سلاح هسته ای (در دست) داشت.
 
اما نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آخرین بخش از سخنان خود، با اشاره به تمدید ریاست «آیت الله جنتی» بر مجلس خبرگان رهبری گفت: این خود نشانی دیگر از این است که ایران همچنان خبرهای بدی برای امنیت خاورمیانه خواهد داشت.
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
این نشون میده که انتخاب درست و بجایی بوده.زنده باد خبرگان هوشیار و بیدار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
مثل اینکه ادبیات جهان در حال تغییر است
نتانیاهو میگه : ایران تهدیدی برای اسرائیل و اعراب است
خیلی جالبه: اعراب +اسرائیل
حالا این آقا طوری صحبت کرده که انگار اعراب و اسرائیل یک روح واحد هستن و منافع و تهدیدات مشترک دارن و این ایران است که مخل امنیت جهانی است
راستی این اعراب هم خوب نمک می خورن و نمکدان میشکنن
آخرین اخبار