بازداشت دو نفر در فرانسه در ارتباط با حمله تروریستی مرگبار نیس

منابع تحقیق در خصوص حمله تروریستی مرگبار شهر نیس، از بازداشت دو نفر در ارتباط با این حمله خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روزنامه فرانسوی فیگارو ، یک منبع نزدیک به پرونده تحقیق درباره حمله تروریستی مرگبار شهر نیس در جنوب فرانسه، امروز از بازداشت دو نفر در ارتباط با این حمله خبر داد.

این دو نفر در حالی بازداشت شدند که تیم تحقیق درباره حمله تروریستی نیس در حال تحقیق برای پی بردن به این مسئله است که آیا محمد الحوائج بوهلال عامل حمله نیس از حمایت‌های لجستیکی برخوردار بوده یا نه.

تاکنون 5 نفر از اطرافیان عامل حمله نیس شامل 4 مرد و یک زن بازداشت شده‌و مورد بازجویی قرار گرفته‌اند و در چارچوب تحقیقات درباره مشارکت در فعالیت‌های جنایی از سوی دادگاه پاریس زندانی شده‌اند.

در جریان حمله تروریستی مرگبار شهر نیس در شب جشن ملی فرانسه 84 نفر بر اثر حمله محمد الحوائج بوهلال با یک کامیون 16 تنی به سمت مردمی که برای شرکت در جشن در بلوار «پرومناد دزآنگله» تجمع کرده بودند، جان خود را از دست دادند و ده‌ها نفر نیز مجروح شدند.

طبق اطلاعات اولیه برآمده از تحقیقات صورت گرفته در دادگاه پاریس طی هفته گذشته، فرد تونسی 31 ساله عامل حمله نیس از حمایت‌و همدستی در تدارک و سازماندهی این حمله برخوردار بوده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار