افشای هویت یکی از مهاجمان به کلیسایی در فرانسه

دادستان فرانسه اعلام کرد یکی از مهاجمان به کلیسایی در فرانسه 19 ساله و متولد این کشور است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، "فرانسوا مولنز،" دادستان فرانسه روز سه شنبه از کشف هویت یکی از مهاجمان به کلیسایی در فرانسه خبر داد که به کشته شدن عاملان حمله و سربریده شدن یک کشیش منجر شد.

دادستان فرانسه اعلام کرد یکی از عاملان، "عادل کرمیش" نام دارد که 19 ساله و متولد این کشور بوده است. وی نزد دستگاه های امنیتی فرانسه فردی شناخته شده بود؛ بطوری که دوبار تلاش کرد به سوریه سفر کند و بوسیله دستبند الکترونیکی تحت مراقبت بود.

مولنز همچنین گفت: کرمیش پس از دومین تلاش خود برای سفر به سوریه در ماه مه 2015 ( اردیبهشت 94) در شهر نرماندی دستگیر شد و تا ماه مارس در بازداشت ماند.

دادستان فرانسه در ادامه اعلام کرد مقامات این کشور پس از آن این متهم را آزاد کردند؛ اما او را به بستن ردیاب الکترونیکی به خود مجبور کردند تا مکانهایی که وی در آنها تردد دارد، مشخص شود. همچنین به وی اجازه داده شد تنها چند ساعت در روز حق خروج از خانه را داشته باشد.

از سوی دیگر، فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد تهدید افراط گرایان علیه فرانسه و اروپا هرگز به خطرناکی آنچه هم اکنون وجود دارد، نبوده است. وی در اظهارات کوتاه تلویزیونی اعلام کرد جنگ با افراط گرایان در داخل و خارج زمان بر خواهد بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
شماها چتون شده؟؟؟؟همین ایرادی که به فرانسوی ها میگیرید به حرفای خودتون هم میشه گرفت,آیا فقط کشته شده های مسلمان یا خاورمیتنه ای توسط داعش شهید یا مظلومن؟؟؟و فقط کشتن اوناست که محکومه؟؟کی گفتخ جلو در سفارت فلسطین شمع روشن نشه؟؟؟ما که شمعی واسه فلسطین روشن کردیم که کل دنیا رو روشن کرده..جمعه آخر رمضان زیاد ازش نگذشته.هیچکس شعار خمینی عزیز رو دیگه یادش نیست,وحدت کلمه...امروز وقته اتحاد ادیان و کشورها مقابل هر نوع افراط گرایی اسلامی یا یهودی یا مسیحی و نژادی هست,انقد شعار و افکار تقرقه برانگیز نزنید,گناه دولت کثیف فرانسه رو پای ملتش ننویسید و خوشحال نباشید از تلافی گناهان دولت فرانسه.اونی که به دست داعش کشته میشه هر نژاد و کشور و دینی که داشته باشه مظلوم بوده و وظیفه مسلمان واقعی دفاع از مظلومه,زمان اتحاد ملتها زد دولتهای کثیفی مثل دولتهای عربی و داعش و دولتهای غربی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
من هم فکرمیکنم خود این کشورها در این جنایتها دست دارن،یارو رو میدونن تروریسته،ولی اونو ازاد گذاشتند!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
این کار فقط اسلام هراسی است وکار سردامداران ،آمده کردن افکار مردم فرانسه برای یک جنگ مجدد که همان جنگ صلیبی ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
نمیدونم چرا من فکد میکنم اکثر این اتفاقات کنترل شده و در جهت پیش برد اهداف خاصی صورت میگیرد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
فرانسه خانه عنکبوت برای تروریست هاست و چه خانه سستی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
این همه جنایت تو آسیا و افریقا و امریکا(علیه سرخپوستان) توسط مهاجران اروپایی انجام شده و میشه تو چیزی نمی بینی ولی این چن مورد رو خوب می بینی حالا برو جلو سفارت فرانسه شمع روشن کن. ولی این همه کشته تو کشمیر و هزاره افغانستان و کراده عراق که آخری هم انتحاریش آلمانی بود که همه قربانیانش هم شیعه بودن به چشمت نمیاد؟؟؟؟
-
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
بازم یک مهاجر عرب و بازم یک جنایت
آخرین اخبار