لحظه به لحظه با بورس؛

ادامه روند صعودی شاخص

در جریان معاملات بازار سرمایه در روز 6مرداد ماه سال جاری، تعداد 76هزار و 270 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 46هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در آغاز معاملات بازار سرمایه در روز 6مرداد ماه سال جاری، تعداد 76هزار و 149سهم اوراق بهادار به ارزش 434 میلیارد ریال در بیش از 11هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 43.40 واحد رشد به عدد 14 هزار و17 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه اخابر، فولاد، فملی، تاپیکو، شبندر، وغدیر، وامید با روند مثبت،  کار خود را به اغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 4.50 واحد رشد به عدد 801 هزارواحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 9 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 29 میلیون سهم طی3  هزار نوبت معاملاتی بود.


***بورس همچنان درصدر

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان معاملات بازار سرمایه در روز 6مرداد ماه سال جاری، تعداد 76هزار و 270 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 46هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 87.40واحد رشد به عدد 14 هزار و61 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه اخابر، فملی، شبندر، تاپیکور، فولاد، وصندوق، وامید با روند مثبت،  کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 3.60 واحد رشد به عدد 800 هزارو 10 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 844 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 184 میلیون سهم طی17 هزار نوبت معاملاتی بود.

**ورود شاخص به کانال 76 هزار واحدی


به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان معاملات بازار سرمایه در روز 6مرداد ماه سال جاری، تعداد 76هزار و 225 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد ریال در بیش از 65هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 85.29 واحد رشد به عدد 14 هزار و58 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه اخابر، فملی، شبندر، تاپیکو، وصندوق، وامید، وغدیر با روند مثبت،  کار خود را به پایان انداخت.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 3.20 واحد رشد به عدد 799 هزارو 70 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 239 میلیون سهم طی23 هزار نوبت معاملاتی بود.

**بورس به کدام سمت و سو می رود؟

عباس اسپید در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز گفت: مخابرات، ملی مس و تمام شرکت های بزرگ بازار امروز مثبت بودند اما ایرانخودرو، تاثیر منفی را بربازار شاخص ها داشت.

وی در ادامه از ارزیابی بازار بورس طی این هفته گفت: این هفته بازار مثبت نبود باوجود اینکه شاخص در روز آخر رشد مثبتی را از خود نشان داد باید دید، درروزهای آتی بازار دیدگاهش نسبت به این تغییر و تحولات چگونه است.

این کارشناس بورس درادامه ازپیش بینی وضعیت بورس درهفته آینده خبرداد و تصریح کرد: هفته آینده بازار نمی تواند به اندازه امروز رشد نخواهد داشت، چرا که بازار منتظر اقدام عملی از طرف دولت است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار