اصفهان؛

رتبه دوم اصفهان در پرداخت صدقه

مردم نیکوکار اصفهان رتبه دوم پرداخت صدقه در کشور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون توسعه مشارکت‌‍های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به پرداخت بیش از ۲۳ میلیارد تومان صدقه در سال گذشته توسط مردم نیکوکار استان گفت: در این زمینه استان اصفهان بعد از تهران در مکان دوم قرار دارد.

بهرام سوادکوهی با تاکید بر این که در سال‌های گذشته استان اصفهان از نظر سرانه کمک به نیازمندان همواره جزء پنج استان برتر کشور بوده است افزود: سرانه پرداخت صدقه توسط هر شهروند اصفهانی پنج هزار و ۳۷۰ تومان بوده و پرداخت صدقه در مجموع رشدی ۸ درصد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به وجود ۵۰۳ هزار صندوق صدقه در سطح استان گفت: از این تعداد، ۴۷۰ هزار صندوق کوچک در منازل، ۱۱ هزار و ۳۰۰ صندوق متوسط در مغازه‌ها، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری و ۲۲ هزار و ۵۰۰ صندوق بزرگ در سطح معابر وجود دارد.

وی بیشترین صدقه جمع آوری شده را مربوط به صندوق‌های کوچک و با مبلغ ۱۴ میلیارد و ۸۲۳ میلیون تومان اعلام کرد.

سوادکوهی تصریح کرد: با پیشرفت فناوری اطلاعات و دسترسی مردم به امکانات پرداخت الکترونیک در سال‌های اخیر، برای رفاه حال مردم و افزایش سرعت و دقت رسیدن صدقات به دست نیازمندان، واریز الکترونیکی یا همان صدقات دیجیتال در دستور کار قرار گرفته است.

معاون توسعه مشارکت‌‍های مردمی کمیته امداد استان اصفهان افزود: بیش از ۱۸۵ هزار نفر در قالب ۹۶ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان قرار دارند که در سال گذشته بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان خدمات در سرفصل‌های مختلف به ایشان ارائه شده است .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.