جلال فاطمی به «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» پیوست

جلال فاطمی کارگردانی فیلمهای «نخودی» و «بچگیتو فراموش نکن» و بازیگری نقش اول فیلمهای «خسته نباشید» و «روباه» را در کارنامه کاری خود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدیدترین ساخته سامان مقدم «نهنگ عنبر؛سلکشن رویا» نام دارد که این روزها در تهران با مدیریت محمود کلاری در مرحله فیلمبرداری است.

بر اساس این گزارش، بیشتر گروه بازیگران و عوامل پشت دوربین همان گروه قبلی نهنگ عنبر است که توانست در اکران با موفقیت چشمگیری روبرو شود و نظر مخاطبان عام و خاص را به سمت خود بکشاند. در این راستا افرادی به گروه عوامل اضافه شدند که در بین بازیگران می توان به حسام نواب صفوی اشاره کرد.

از دیگر بازیگرانی که به فیلم جدید سامان مقدم پیوسته اند، می توان به جلال فاطمی اشاره کرد که سابقه کارگردانی نیز دارد.

جلال فاطمی کارگردانی فیلمهای «نخودی» و «بچگیتو فراموش نکن» و بازیگری نقش اول فیلمهای «خسته نباشید» و «روباه» را در کارنامه کاری خود دارد که در فیلم بهروز افخمی توانست نقش منفی قابل تاملی را به معرض دید مخاطبان قرار دهد.

بازی جلال فاطمی طبق برنامه ریزی‌های گروه «نهنگ عنبر2؛سلکشن رویا» به زودی آغاز خواهد شد و باید دید در کنار رضا عطاران، مهناز افشار، رضا ناجی، حسام نواب صفوی، علی قربانزاده و دیگر بازیگران چه خروجی را خواهند داشت.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار