آمادگی تونل های جدید منجیل به رودبار برای تردد مسافرین

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان از تردد خودروها از تونل های جدید التاسیس آزادراه در تعطیلات پایان هفته در صورت وجود ترافیک پرحجم خبر داد.

آمادگی تونل های جدید منجیل به رودبار برای تردد مسافرینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، خاوری مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی ، جغرافیایی وموهبات الهی که  استان گیلان دارد ، مسافران زیادی از آزادراه رشت قزوین به این استان سفر می‌کنند و حجم ورودی خودرو به مرکز استان در این فصل سال از آزاد راه مذکور  بسیار پرحجم بوده و نیاز به برنامه ریزی در جهت کاهش زمان تردد و ایمنی این جاده از اولویت های کاری وزارت راه و شهرسازی است.

وی افزود: در این راستا مقرر شده که در محدوده منجیل به رودبار تونلهای تازه تاسیس شده با همکاری پلیس راه ، بازگشایی و بعنوان مسیر جایگزین در جهت تخلیه خوردوها و  کاهش زمان سفر بازگشایی گردد  . 

وی در پایان افزود این مسیر   از امروز تا  صبح روز یکشنبه مورخ 10/5/95  امکان تردد برقرار و   به جهت ادامه عملیات راهسازی محور جدید مسدود و تردد کما فی سابق از مسیر اصلی برقرار میگردد.

انتهای پیام/ف



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.