ضبط مسابقه «تست صدا» با حضور مدیر رادیو ایران

با حضور مدیر رادیو ایران، از 300 نفر از متقاضیان شرکت در برنامه «یک دو صدا» تست صدا گرفته شد و 20 نفر با رای داوران به این مسابقه رادیویی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارشنبه، 6 مرداد ضبط برنامه دور سوم آزمون اولیه «تست صدا»  با داوری  سرور پاک‌نشان، استاد امیر نوری و ایمان ساکی در رادیو ایران برگزار شد.  به دلیل تعداد شرکت کنندگان برای حضور در مسابقه «یک دو صدا» از 300 نفر علاقه‌مند آزمون تست صدا گرفته شد و 20 نفر به مرحله بعدی راه پیدا کردند.
 
در دو مرحله قبلی آزمون صدا، 150 نفر ثبت‌نام کرده بودند که 15 نفر آنها برای حضور در برنامه توسط داوران تایید شدند. شرکت کنندگان در آزمون صدا به ترتیب متن خود را خواندند و اگر  داوران سه چراغ سبز را برای شرکت کننده روشن می کردند، آنها به مرحله بعدی یعنی مسابقه «یک دو صدا» می‌رفتند.
 
حدود دو ساعت بعد از ضبط آزمون تست صدا، بهنام احمد پور مدیر رادیو ایران به همراه مدیر گروه‌های این شبکه در استودیو حاضر شدند و از نزدیک شاهد آزمون تست صدای شرکت کنندگان بودند.

احمدپور مدیر رادیو ایران در خصوص این مسابقه گفت: یکی از رویکرد های اصلی رادیو ایران تعامل با مخاطب است و فضای جدیدی که ما به سمت آن می رویم، سهمی است که مخاطبان از ما انتظار دارند. 
 
وی ادامه داد: تلاش ما متحول کردن روند برنامه‌سازی در تولید و پخش رادیو ایران است. مسابقه «یک دو صدا» را برای علاقه‌مندان  به رادیو  و گویندگی برگزار می کنیم تا شرکت کنندگان خود را ارزیابی کنند. برای این امر، قدیمی‌ترین گویندگان را برای داوری انتخاب کردیم و من امیدوارم شرکت‌کنندگان با اعتماد به نفس استعداد خود را به نمایش بگذارند. 
 
مهدی ساعی تهیه‌کننده مسابقه «یک دو صدا» در این خصوص اظهار داشت: به دلیل تعداد زیاد متقاضیان برای حضور در مسابقه «یک دو صدا» مجبور شدیم، آزمون صدا را برگزار کنیم و 20 نفر بعد از تایید داوران به مرحله بعدی بروند. سعی ما این است صدای خاص را در بین شرکت کنندگان انتخاب کنیم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار