اهواز؛

شرکت ۳۰۰ طلبه در آزمون ارتقائی حوزه خوزستان

پیش‌بینی می‌شود قریب به ۳۰۰ نفر در آزمون ارتقائی که همزمان با برگزاری امتحانات جبران نواقصی دوره‌های غیرحضوری است، شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به برگزاری امتحانات جبرانی نیم سال دوم، گفت: این امتحانات از ششم مردادماه آغاز و تا 18 همین ماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام یوسف ناصری، افزود: پیش‌بینی می‌شود قریب به 300 نفر در این آزمون که همزمان با برگزاری امتحانات جبران نواقصی دوره‌های غیرحضوری است، شرکت کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به امتحانات جبران نواقصی مدارس علمیه خوزستان، اظهار داشت: آن دسته از طلابی که در سال‌های قبل، نمره قبولی برخی کتب را کسب نکرده‌اند، می‌توانند با شرکت در دوره فشرده تابستانه، امتحان مربوطه را داده و در صورت کسب نمره قبولی، در پرونده تحصیلی‌اش ثبت می‌گردد.

حجت‌الاسلام ناصری، با بیان این‌که سال تحصیلی جدید، از ابتدای شهریورماه جاری برگزار می‌شود، بیان داشت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، دوره اختبار و تثبیت آموزشی داوطلبین جدیدالورود حوزه علمیه خوزستان برگزار می‌گردد.

وی در پایان اظهار داشت: پس از برگزاری امتحانات دوره آموزشی داوطلبین جدیدالورود، در اول مهرماه سال 95، منتخبین دوره اختبار و تثبیت به صورت رسمی، وارد مدارس علمیه خوزستان می‌شوند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.