وزارت امور خارجه درمورد همراهی برخی کشورها با سیاست‌های فتنه انگیزانه سعودی‌ها هشدار داد

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: این همراهی در آینده نتیجه‌ای جز ایجاد مسئولیت در جنایاتی همچون کودک کشی و حمایت از تروریسم نخواهد داشت.

وزارت امور خارجه درمورد همراهی برخی کشورها با سیاست‌های فتنه انگیزانه سعودی‌ها هشدار داد
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در خصوص نشست اخیر اتحادیه عرب تصریح کرد: وزارت امور خارجه  با رصد دقیق، تمام تحولات نشست ، اسناد منتشره و اقدامات برخی كشورها  در این اجلاس را مورد بررسی قرار داد. براین اساس صدور  بيانيه جداگانه كميته ٤ جانبه اتحاديه عرب عليه كشورمان در حاشيه اجلاس اخير موريتانی  نشاندهنده ناكامی سعوديها در اجماع سازی می باشد.
 
بهرام قاسمی افزود: سياست‌های تفرقه انگيز عربستان و اصرار و فشار  اين كشور بر ساير كشورها برای حمايت از جنگ افروزی در يمن ،حمايت از تروريست‌ها در سوريه و عراق و سركوبگری در بحرين و خیانت سعودی‌ها به جهان عرب در اتحاد علنی با رژیم صهیونیستی باعث شد كه  اجلاس موريتانی بی رونق و با حداقل مشاركت برگزار شود.
 
سخنگوی وزارت امورخارجه كشورمان  به اندك كشورهايی كه كماكان از سياست‌های فتنه انگيزانه سعودی‌ها حمايت مي كنند هشدار داد اين همراهی در اينده  نتيجه‌ای جز ايجاد مسئوليت در جناياتی همچون كودك كشی و حمايت از تروريسم  نخواهد داشت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار