اصفهان؛

مقام سوم مسابقات استانی به دختران والیبالیست کاشانی رسید

مقام سومی مسابقات والیبال جوانان دختر استان اصفهان به نماینده کاشان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مربی نماینده کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت:این مسابقات که با حضور 14تیم از هفته گذشته در اصفهان آغاز شد روز گذشته با قهرمانی خمینی شهر و سومی کاشانی ها به پایان رسید.
صدیقه اشتری، با تاکید بر عدم رضایت وی از نتیجه بدست آمده افزود: باید  پذیرفت که دونماینده کاشان در این دوره از مسابقات جوانترین تیم حاضر در استان بودند که اکثریت بازیکنان را رده سنی نوجوانان تشکیل می دادند.
وی، گله مندی خود از نحوه برگزاری مسابقات را تاکیدکرد و گفت:برای میزبانی مسابقات اعلام آمادگی کردیم ولی مورد موافقت تیم ها بدلیل بعد مسافت قرار نگرفت و به همین منطور برای هربازی می بایست فاصله کاشان تا اصفهان را سپری میکردیم.
اشتری اظهار داشت:بازیکنان در اکثریت مسابقات در گیم های اول عملکرد متفاوتی با گیم های دوم و سوم داشتند که بیانگر خستگی و بعد مسافت بود.
وی افزود: امیداست در مسابقات بعدی استان این معضل برطرف و شرایط برابری برای  تیم های فراهم شود.
مربی نماینده کاشان در لیگ استان تصریح کرد:تیم کاشان در دیدار نیمه نهایی با غلبه برخواراز صعود به فینال مسابقات بازماند و در دیدار رده بندی  زینب نوروز را بدلیل مصدومیت در تمرینات تیم منتخب استان اصفهان دراختیار نداشت که به مصاف فلاورجان رفت.
اشتری اظهارداشت:تیم کاشان در گیم اول با امتیاز25بر22 مغلوب شد ولی در گیم دوم عملکرد بسیار متفاوتی داشت و موفق به برتری قاطع 25بر8 شد و گیم سوم را نیز با برتری15بر10 موفق به برتری در این دیدار پشت سرگذاشت.
وی از غایبان نماینده کاشان در این دوره از مسابقات به غیبت فاطمه عنایت بازیکن نوجوان کاشانی تیم ملی جوانان دختر کشور بدلیل حضور در بازیهای آسیایی تایلند و الهه حلاج لیبروی کاشانی تیم منتخب استان اصفهان بدلیل همزمانی مسابقات با مسابقات نوجوانان دختر کشور اشاره کرد.
شایان ذکراست :تیم آکادمی والیبال بانوان "الف" کاشان را زینب نوروز،ملیکا ارشدی،فاطمه طاهری،فاطمه بصره،نیلوفر ربانی،سارا اسماعیلی،سمانه گلی،فاطمه داور،مریم آقایی نژاد،هما صورتی،فاطمه داوودی و زینب تمتاجی بعنوان بازیکن ، صدیقه اشتری ((مربی)) ،الهه ملکیان وعاطفه فاطمیه بعنوان کمک مربی تیم کاشان را همراهی می کردند.
دو تیم از کاشان در این دوره از مسابقات و حضور داشتند که تیم "ب" آکادمی والیبال بانوان کاشان از صعود به نیمه نهایی مسابقات بازمانده بود.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
معمولا تیتر اخبار در دستان مقام اولی هاست. باید می نوشتید مقام اول برای تیم خمینی شهر نه مقام سوم برای کاشان.