«یک، دو، صدا» فقط یک مسابقه است

مسابقه «یک دو صدا» مثل همه مسابقه های رادیویی فقط یک مسابقه است و برنده آن از جوایزی که در نظر گرفته شده است، بهره‌مند می شود.

علیرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مسابقه یک دو صدا مثل همه مسابقه های رادیویی فقط یک مسابقه است و برنده آن از جوایزی که در نظر گرفته شده است، بهرمند می شود. فاطمه آل عباس و سعید توکلی داوری مسابقه گویندگی رادیو ایران را بر عهده دارند.
 
وی در مورد اینکه آیا فرد منتخب در این مسابقه گویندگی، جذب رادیو می‌شود ادامه داد: خیر، جوایز مسابقه «یک دو صدا» مشخص است .این مسابقه در سه فصل برگزار می شود که نفرات اول و دوم هر فصل به مسابقه نهایی راه پیدا می کنند و مسابقه نهایی اواخر سال برگزار می‌شود تا برنده «یک، دو صدا» در سال 95 معرفی شود.

حمیدرضا افتخاری عنوان کرد: برگزاری هر مسابقه‌ای الزاما منتج به جذب رادیویی نمی شود و سوء تفاهم پیش آمده، به دلیل شبیه بودن موضوع مسابقه به حیطه کاری در رادیو است.  افراد زیادی هستند که در حوزه گویندگی علاقه دارند خود را محک بزنند که این مسابقه فرصتی برای علاقه مندان به گویندگی است.
 
مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران درباره هدف راه اندازی این رقابت رادیویی تصریح کرد: از اصلی ترین ماموریت های شبکه رادیویی ایران تعامل با مخاطب است . ضمن اینکه برای افزایش تعامل با مخاطبین، انتخاب فرد برگزیده هر هفته علاوه بر رای هیئت داوران با مشارکت و رای مخاطبین نیز صورت می گیرد.

وی افزود : هشت چالش متفاوت برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است که این باعث درک بهتر مخاطب از رسانه می شود. همچنین توضیحات داوران باعث شناخت فضای رادیو برای شنوندگان می شود و در نهایت ارتباط خوبی بین مخاطب و برنامه ساز ایجاد می شود.

وی در ادامه گفت: تیتراژ رادیویی این مسابقه با صدای حسن خانعلی، آهنگسازی مجتبی مصری، میکس و مسترینگ علی رهسپار، ترانه سرایی یدالله گودرزی و با مدیریت تولید امید رمضانی از رادیو ایران پخش می شود.

گفتنی است؛ «یک، دو، صدا» از گروه ورزش و تفریحات از 19 تیر از ساعت11 و 45 دقیقه با تهیه کنندگی مهدی ساعی، گویندگی نسیم رفیعی، گزارشگری مهران حبیبی، هماهنگی سیما بلوری، نویسندگی مریم توفیقی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.



انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.