لرستان؛

قوانین سرمایه‌گذاری در حال اصلاح هستند

وزیر کشور گفت: پیگیری‌های زیادی برای رفع موانع تولید در جهت اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: برای رفع موانع صنایع تولیدی و اقتصادی در لرستان پیگیری‌های خوبی با مدیران عامل بانک‌ها و دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

وزیر کشور ادامه داد: در راستای اقتصاد مقاومتی و انتخاب لرستان به عنوان یکی از استان‌های الگوی(پایلوت) اقتصاد مقاومتی، این دومین سفر من به استان لرستان طی یک ماه گذشته است.

وی تصریح کرد امروز نیز با هدف شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان و بازدید و افتتاح چند طرح به لرستان سفر کرده‌ام که امیدواریم در این سفر بتوانیم نقطه نظر مدیران، پیشنهادات و راهکارهای آنها را دریافت کرده و برای تصمیم‌گیری در مرکز ارائه دهیم.

وزیر کشور گفت: در جلسه گذشته اقتصاد مقاومتی لرستان، تاکنون پیگیری‌های زیادی در بخش‌های مختلف صورت گرفته که از جمله این پیگیری‌ها در حوزه بانک‌های عامل و جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در لرستان بوده است.

رحمانی فضلی افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری توسعه روستایی نیز جلسات خوبی گذاشته شده و در راستای پیگیری قوانین و مقرراتی که باعث کندی واحدهای تولیدی شده است، کارهای خوبی صورت گرفته است و این قوانین در حال اصلاح هستند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.