برد میلیمتری حفاری ، گیتی پسند / دبیری فاتح شهرآورد مدعیان در تبریز

هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری دربی حساس تبریز و سه دیدار همزمان آغاز شد.

برد میلیمتری حفاری ، گیتی پسند / دبیری فاتح شهرآورد مدعیان در تبریز
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران در حالی با برگزاری چهار دیدار از هفته اول مسابقات آغاز شد که جای خالی تیم میثاق تهران و به خصوص منصوری قرچک به سختی توی ذوق می زد.

    

دبیری تبریز ۲- مس سونگون ورزقان 1

گلزنان : فرهاد فخیم و حمید احمدی ( دبیری )، داسیلوا ( مس )

دبیری تبریز در هفته اول موفق شد فاتح دربی مهم این شهر شود. در این دیدار که در ورزشگاه علوم پزشکی تبریز به میزبانی دبیری برگزار می شد تیم فوتسال دبیری موفق شد در دیداری که بیشتر دقایق ان مالک توپ و میدان بود به برتری برسد. مسی های لیگ که در فصل گذشته در دقیقه پایانی لیگ جام قهرمانی را به دلیل تفاضل گل کمتر از دست دادند در این فصل اوضاعی به خوبی فصل گذشته ندارند و پس از بیماری مدیرشان، توسط حسن زاده قال گذاشته شدند تا با دست خالی تر نسبت به فصل پیش راهی مسابقات شوند و در این دیدار هم بیشتر چشم به ضدحملات داشته باشند.
البته شاگردان علی افضل موقعیت های خوبی هم داشتند ولی در مقایسه با موقعیت های دبیری می توان نتیجه برد این تیم با یک اختلاف گل را عادلانه نامید.
 هر دو تیم تبریزی از مدعیان جام محسوب می شوند که رقابتشان تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

*مقاومت البرز ۲- گیتی پسند اصفهان ۳

گلزنان: علی رستمی و مهرداد قنبرزاده ( مقاومت )، مهران عالیقدر ۲ و مهدی جاوید ( گیتی پسند )

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان موفق شد در نخستین بازی خود در لیگ هجدهم در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم سربازها به برتری برسد. در کرج دیدار تیم های مقاومت البرز و گیتی پسند اصفهان در حالی برگزار شد که ناآماده بودن دو تیم بر اثر دوران بدنسازی و ناهماهنگی به چشم می خورد .
در این دیدار شاگردان رضا لک توانستند با ارائه بازی با تجربه بهتر و استفاده متناوب از مهره های تاثیر گذار و با تجربه خود به برتری برسند. همچنین گیتی پسندی ها در نیمه اول با تک گل عالیقدر برنده به رختکن رفتند ، در نیمه دوم تیم مقامت دو بار بازی را به تساوی کشاند اما هر بار بلافاصله از حریف عقب افتاد تا در نهایت با همین اختلاف یک گل، بازی به پایان رسید و تیم گیتی پسند توانست هرچند سخت اما سه امتیاز اول لیگ را به خود اختصاص دهد.

*شهروند ساری ۳ – حفاری اهواز ۴

گلزنان : حمیدرضا ره انجام ۳ ( شهروند )، پیمان حیظی و شهاب طالبی و بهزاد عظیمی و فرهاد توکلی ( حفاری )

تیم فوتسال شهروند ساری که برای فصل جدید در نیمکت خود تغییرات ایجاد کرده و مربی محبوب تماشاگران را با کوله باری از خاطرات خوش از حضور سالهای گذشته در ساری به تیم خود بازگرداند ، نتوانست در اولین بازی خانگی توفیقی کسب کند. تیم شهروند با هدایت علیرضا رعدی و افزودن بازیکنان نامی نظیر محمد طاهری به دنبال نتیجه بهتر در لیگ برتر بود و حتی توسط ره انجام اولین گل لیگ برتر را به ثمر رساند اما این گل با ۴ گل تیم جنوبی کشور به سختی پاسخ داده شد تا اولین شکست خانگی ساروی ها در آستانه رخ دادن باشد.
در ادامه تلاش دو تیم با دو گل دیگر توسط ره انجام ادامه یافت تا بازی با نتیجه ۴-۳ به سود حفاری به پایان برسد و حفاری اهواز مانند همیشه ایستاده و محکم لیگ را با قدرت شروع کرده و خیلی زود به صدر جدول صعود کند.

یاسین پیشرو قم ۲ – فرش آرای مشهد ۲

گلزنان: ناصر اطمینان و مهران رضاپور ( یاسین پیشرو) ، رحمان سارانی ۲ ( فرش آرا )

در آخرین دیدار روز نخست هم در قم تیم یاسین پیشرو قم در حالی که برای اولین بار محمدرضا حیدریان را روی نیمکت خود می دید در خانه مقابل فرش آرا مشهد متوقف شد. فرش آرایی ها با هدایت مرتضایی و تقویت تیم خود نسبت به فصل گذشته فرصت برتری در این دیدار را داشتند اما هر دو باری که از حریف خود توسط سارانی پیش افتادند با گلهای تیم میزبان پاسخ داده شد تا بازی با تساوی به پایان برسد. در این دیدار اطمینان و رضاپور برای یاسین پیشرو قم گل زدند تا قمی ها در حالی که اوایل بازی مالکیت بیشتری بر توپ داشتند دست خالی زمین را ترک نکنند تا بتوانند در هفته های آینده تیم خود را آماده مسابقات کنند.

همچنین دیدار تیم های ارژن شیراز و تاسیسات دریایی تهران هم عصر فردا در شیراز و دیدار تیم های شهرداری ساوه و دانشگاه آزاد تهران و الوند قزوین با آذرخش بندرعباس روز پنجم شهریور برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار