وزیر بهداشت:

زیرساخت‌های بهداشت و درمان مشهد بسیار ضعیف است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه زیرساخت‌های لازم در حوزه بهداشت و درمان در این شهر بسیار ضعیف است و دولت هم به تنهایی توان رفع این مشکل را ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد ، به نقل از آستان نیوز، ‌سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه دیدار با سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت:‌ آستان قدس رضوی در زمینه خدمات درمانی ظرفیت بسیار بالایی برای مجاوران و زائران دارد و امیدواریم با رویکرد جدید این مجموعه، شاهد فعالیت‌های ماندگاری در حوزه سلامت باشیم.
 
وی با بیان اینکه 25 میلیون زائری که طی سال به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند و مجاوران و مردم حاشیه این شهر، می‌توانند از خدمات درمانی این آستان مقدس بهره‌مند شوند،‌ افزود: شهر مشهد روز به روز در حال گسترش است، اما متاسفانه زیرساخت‌های لازم در حوزه بهداشت و درمان در این شهر بسیار ضعیف است و دولت هم به تنهایی توان رفع این مشکل را ندارد، از این رو امیدواریم با همکاری موثر آستان قدس رضوی این مشکلات در شهر مشهد رفع شود.
 
قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: خوشبختانه حجت‌الاسلام والسملین رئیسی‌ تولیت آستان قدس رضوی همت بالایی در زمینه رفع مشکلات محرومین و مستضعفین دارند و إن‌شاءالله با کمک آستان قدس رضوی، بخشی مهمی از این مشکلات رفع می‌شود.
 
سید مرتضی بختیاری‌ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و  قاضی‌زاده هاشمی‌ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با یکدیگر درباره زمینه‌های همکاری مشترک تبادل نظر کردند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.