علاسوند:

3 امتیاز شیرین از بازی دشوار گرفتیم/ مدیران باید در مورد مربی بومی نظر دهند

سرمربی بومی تیم فوتسال شرکت حفاری از شرایط نخستین بازی تیمش مقابل شهروند ساری گفت.

3 امتیاز شیرین از بازی دشوار گرفتیم/ مدیران باید در مورد مربی بومی نظر دهند
کیاوش علاسوند سرمربی بومی تیم فوتسال حفاری اهواز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بازی خوبی را در نخستین هفته لیگ برتر که دارای اهمیت فراوان و شرایط ویژه ای است، انجام دادیم البته در شروع ساروی ها کنترل بازی را در دست گرفتند و با تکیه بر امتیاز میزبانی گل اول را به ثمر رساندند.
وی گفت : با گذشت زمان  بر بازی مسلط شدیم  و بازیکنانمان توانستند هماهنگ شوند تا در پایان نیمه اول  ۳ گل به ثمر برسانیم.
علاسوند افزود : در نیمه دوم به سبب نداشتن تمرینات مناسب بدنسازی توان بازیکنانم تحلیل رفت و به همین دلیل باز هم کنترل بازی را از دست دادیم و برای دفاع از گل های زده عقب رفتیم ،اما مهارت بازیکنان حریف در شوت زدن کار را برایمان سخت کرد در این بین موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم که از دست رفت و حریف به گل رسید.
وی گفت : با وجود بازی مشکل در سالن شهر ساری  ، بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار گرفتند که نتیجه هم داشت، بابت این یکدلی از تمام تیم تشکر میکنم.
علاسوند در پاسخ به این سوال که کادرفنی بومی در تیم حفاری چه تاثیری دارد ، تصریح کرد : تصمیم گیری و  اظهارنظر در این خصوص که مربی بومی پیامد مثبتی برای تیم حفاری دارد یا نه ، تنها به مدیریت باشگاه مرتبط است و من صحبتی در این خصوص ندارم اما این را می دانم که در هر پست و جایگاهی هدفم سربلندی تیم شهرم است و از کوچکترین کاری دریغ نمیکنم.
سرمربی تیم فوتسال حفاری ادامه داد  : برای هر بازی با توجه به شرایط حریف و امتیاز میزبانی یا رقابت های خارج از خاته برنامه ریزی خاصی داریم و سعی میکنیم حداکثر امتیازها را از آن خود کنیم .
علاسوند در پایان درباره بازی های آینده تیم حفاری خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه در هفته های ابتدایی ، بیشتر تیم ها شرایط خوبی ندارند و به هماهنگی نرسیده اند سعی میکنیم  با تکیه به بازی روانمان حداکثر امتیازات را کسب کنیم .

گفتنی است: دیدار  تیم های فوتسال حفاری اهواز و شهروند ساری در هفته نخست لیگ برتر فوتسال در شهر ساری با نتیجه 4 بر 3 به سود حفاری به پایان رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار