رحمانی‌فضلی در لرستان مطرح کرد:

ریل‌گذاری برای جهش در حوزه اقتصاد مقاومتی/ تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام و سرمایه‌گذاری‌های جدید در اولویت دولت

وزیر کشور تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام و سرمایه‌گذاری‌های جدید را اولویت دولت در طرح اقتصاد مقاومتی دانست.

ریل‌گذاری برای جهش در حوزه اقتصاد مقاومتی/ تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام و سرمایه‌گذاری‌های جدید در اولویت دولتبه گزارش حوزه وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان گفت: روند کار در حوزه اقتصاد مقاومتی کشور به خوبی پیش می‌رود و در این راستا برای جهش در این حوزه یک تغییر مسیر و ریل‌گذاری را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی  قوانین و مقررات خاص خود را دارد. اقتصاد مقاومتی فضا و گفتمان خاصی را می‌طلبد و با این وجود شروع کار در این زمینه خوب بوده و اراده ملی در این زمینه در کشور شکل گرفته است.

وزیر کشور همچنین متذکر شد: الگوهای اقتصاد مقاومتی در کشور مورد تایید مقام معظم رهبری بوده و این امر نیز به دلیل استحکام علمی که دارند است. اقتصاد مقاومتی مورد تایید نخبگان، علما و ... بوده و این اجمع ملی درباره اقتصاد مقاومتی مبارک است چراکه کسی در کشور وجود ندارد که مخالف این طرح باشد.

وی همچنین یادآور شد:‌ سیاست دولت تدبیر و امید تاثیرگذاری در حوزه سیاست منطقه‌ای و بین‌المللی است. همچنین ثبات اقتصادی در کشور بستر اصلی همه فعالیت‌ها است. در حال حاضر در همه شاخص‌ها مانند تورم، سرمایه‌گذاری، پس‌انداز و ... با ثبات اقتصادی مواجه‌ایم و اقتصاد مقاومتی بستر و  زمینه همه این موفقیت‌ها است.

وزیر کشور همچنین افزود: اقتصاد مقاومتی در کشور از نظر علمی و تجربی دارای استحکام لازم بوده و این راه را همه کشورهای موفق دنیا پیموده‌اند. گزارش‌هایی که امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان مطرح شد نوید حرکت‌های خوبی در لرستان است. این اقدامات آینده لرستان را بهبود می‌بخشد.

وی متذکر شد: اولویت ما در بحث اقتصاد مقاومتی تعیین تکلیف طرح‌های نیمه تمام و سرمایه‌گذاری‌های جدید است. ما ابتدای مسیر در بحث اقتصاد مقاومتی هستیم اما لرستان در این حوزه شتاب خوبی گرفته و باید این حرکت‌ها بیشتر و جامع‌تر دنبال شوند که مشارکت مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است که باید کاری کنیم همه مردم در اقتصاد مقاومتی سهیم شوند و سود ببرند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار