دبیر دومین جشنواره شعر نیاوران:

دوست داریم که خانوده شعر را کنار هم ببینیم

برگزار کنندگان دومین جشنواره شعر نیاوران با برگزاری این جشنواره دوست دارند که خانواده شعر را در کنار هم ببینند.

محمد سلمانی،دبیر دومین جشنواره شعر نیاوران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دلایل برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره که هم اکنون فراخوان آن اعلام شده با دو بخش ویژه «صلح» (جهان عاری از خشونت) و «محیط زیست» (مهربانی با طبیعت) برگزار می‌شود تا از زبان شعر به روایت رنجی بپردازد که بشر به واسطه شکل گیری جنگ و آلودگی محیط زیست تحمل می‌کند.

وی افزود: ما با برگزاری دومین جشنواره شعر نیاوران دوست داریم خانواده شعر را در کنار هم ببینیم و در بند هیچ قالب نیستیم یعنی شاعران با هر سبک و نحله شعری می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر دومین جشنواره شعر نیاوران اظهار داشت: دومین جشنواره شعر نیاوران تفاوت چندانی با دوره اول این جشنواره ندارد. اما سعی کردیم که در این دوره دایره اطلاع رسانی جشنواره را گسترش دهیم.

سلمانی ادامه داد: اگر چه دایره اطلاع رسانی اولین جشنواره شعر نیاوران محدود بود اما این جشنواره بسیار باشکوه دیده شد و همین امر باعث شکل گیری دومین دوره برگزاری این جشنواره شد.

وی تصریح کرد: بر اساس آنچه در فراخوان دومین جشنواره شعر نیاوران آمده کسانی که علاقمند شرکت در این جشنواره هستند می‌توانند آثار خود را تا مهر ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در فرهنگسرای نیاوران ارسال کنند.

یادآور می شود جشنواره شعر نیاوران با هدف اعتلای زبان پارسی، ترویج صلح و دوستی، حمایت از محیط زیست با زبان هنر و کشف استعدادهای جوان برگزار می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار