حضور کارگردان سینما در بین سرخ‌پوشان/ اقدام عجیب معاون اقتصادی و دروازه‌بان شدن باقری!

کارگردان سینمای کشورمان امروز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی و پیش از تمرین پرسپولیس با بازیکنان و مربیان این تیم عکس یادگاری انداخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:10 در زمین ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* بهمن گودرزی کارگردان سینمای کشورمان امروز پیش از شروع تمرین به ورزشگاه محل تمرین سرخ پوشان آمد و بازیکنان و مربیان پرسپولیسی عکس یادگاری گرفت البته وی با شروع تمرین سرخ پوشان از محل تمرین بیرون رفت. گودرزی که سابقه کارگردانی فیلم‌های آتش‌بازی و شش و بش را در کارنامه دارد.

* پیش از شروع تمرین برانکو یک ساعت جلسه فنی برای بازیکنان در نظر گرفت و به همین دلیل تمرین امروز با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

* معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب امروز با پوشیدن پیراهن ورزشی در دقایقی از تمرین ابتدایی همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداخت اما با شروع تمرینات تاکتیکی وی محل تمرین را ترک کرد.

* تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار شد و تنها خبرنگاران بر سر تمرین حاضر شدند این در حالی است که در همان ابتدا  هم به خبرنگاران اجازه ورود داده نمی‌شد اما با هماهنگی‌های محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس خبرنگاران توانستند به محل تمرین پرسپولیس وارد شوند.

* بازیکنان پرسپولیس پس از جلسه فنی ابتدا دقایقی زیر نظر مارکو تمرینات بدنسازی و کششی انجام دادند.

* دو دروازه‌بان پرسپولیس تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربی گلرهای  این تیم انجام دادند.

* در قسمت دیگری از تمرین بازیکنان در گروه‌های دو نفره و بدون توپ به صورت هدفمند در زمین و در جهت‌های مختلف می‌دویدند.

* پرتاب اوت و استفاده از ریباند بخش دیگری از تمرین امروز سرخ‌پوشان بود.

*در بخشی از تمرین که به سانتر از جناحین اختصاص داشت، زمانی که بازیکنان در حال ارسال سانتر به روی دروازه بودند، کریم باقری درون دروازه ایستاد!

* محمدامین آرام طبع که به دلیل مصدومیت این روزها صبح و بعدازظهر فیزیوتراپی می‌کند همانند روزهای گذشته در تمرینات پرسپولیس غایب بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خواهد بود.

منبع:فارس

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار