بهرام قاسمی:

تغییر نام «جبهه النصره» بازی با کلمات است

سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه، تغییر نام جبهه النصره به جبهه فتح الشام را تنها بازی با کلمات دانست.

تغییر نام «جبهه النصره» بازی با کلمات استبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، تغییر نام جبهه النصره به جبهه فتح الشام را تنها بازی با کلمات دانست و تاکید کرد ماهیت تروریستی این گروه با چنین اقدامی تغییر نمی یابد.

وی تصریح کرد: هدف از این بازی، خارج کردن این گروه از فهرست تروریسم است؛ در حالیکه چهره زشت افراطی گری و تروریسم را نمی توان با این اقدامات تطهیر نمود.

سخنگوی وزارت امور خارجه اینگونه اقدامات را نشانه ورشکستگی سیاست طرفداران افراط در منطقه و در رأس آنها عربستان سعودی به عنوان پدر و حامی اصلی القاعده، طالبان، داعش، النصره و گروههای تروریستی متعدد بویژه در سوریه دانست و از جامعه بین المللی خواست در مبارزه با تروریسم به عوامل و زمینه های پیدایش این پدیده شوم و اثرات آن توجه کنند و بر این اساس بانیان و حامیان این گروهها را برای ریشه کردن آنها تحت فشار قرار دهند.

روز پنج شنبه محمد جولانی سرکرده جبهه النصره انحلال این گروه را اعلام کرد و از تشکیل گروه جدیدی به نام «جببه الفتح الشام» خبر داد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار