سینما این روزها چه فیلم‌هایی روی پرده دارد؟ / اکران «لانتوری» با محدودیت سنی

فیلم «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت از روز چهارشنبه به فیلم‌های در حال اکران پیوست.

سینما این روزها چه فیلم‌هایی روی پرده دارد؟ / اکران «لانتوری» با محدودیت سنی
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پیوستن فیلم سینمایی «دزد و پری» به فیلم‌های در حال نمایش، از هفته آینده فیلم «لانتوری» به جمع فیلم‌ها اضافه می‌شود.
 
«لانتوری»  
سومین فیلم سینمایی رضا درمیشیان پس از «بغض» و «عصبانی نیستم» است که در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.  

سوژه این فیلم با موضوع اسید پاشی توانسته آن را به یکی از کنجکاور برانگیز ترین فیلم‌ها تبدیل کند.
 
«لانتوری» تم عاشقانه و اجتماعی دارد و یک داستان عاشقانه را روایت می‌کند، به دلیل خشونتی که در این فیلم نمایش داده می شود، تماشای آن برای افراد زیر 16سال ممنوع اعلام شده است.

بازیگران این فیلم باران كوثرى، نويد محمدزاده ، مريم پاليزبان، رضا بهبودی، مهدی کوشکی ، بهناز جعفری، فاطمه نقوی، پریوش نظریه، نادر فلاح، اردشیر رستمی، حسین پاکدل، بهرنگ علوی، ستاره پسیانی  و.... هستند.  
 
«دزد و پری»
فیلم «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت از چهارشنبه 30 تیر ماه در گروه آزاد اکران شد.
 
در خلاصه داستان این اثر آمده است آقای ابطحی پیرمرد نظامی بازنشسته‌ای است که به درخواست دخترش نوشین که در شرایط اضطراری قرار گرفته، اداره مهد کودکش را برای یک روز قبول می‌کند. بچه‌های مهد که تصور می‌کنند جایگزین مربی دوست داشتنی‌شان شده او را در مخمصه می‌اندازندو....  
 
بازیگران این فیلم عبارتند از: بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری،رامین ناصر نصیر، نادر سلیمانی و... در این فیلم ایفای نقش می‌کنند، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و پارسیا شکوری فرد بازیگران کودک این فیلم هستند.
 
فیلم «دزد و پری» در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. 

«زاپاس»
فیلم سینمایی «زاپاس» دومین ساخته برزو نیک نژاد از 9 تیر ماه به سرگروهی سینما استقلال اکران شده است. به گفته وحید مرادی داستان فیلم «زاپاس» اینگونه است که یک تیم فوتبال که در دسته سوم کشور فعالیت می کرده است به دسته دوم صعود می کند، سعید با بازی «جواد عزتی» در نقش اصلی در این راه در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می شود و سلامتی اش به خطر می افتد و خط سیر فیلم در ادامه اینگونه شکل می گیرد. این فیلم در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است و پخش آن برعهده حوزه هنری است. برزو نیک نژاد پیش از این فیلم سینمایی «ناخواسته» را در کارگردانی کرده است.

خلاصه داستان های فیلم: همه آدم ها قصه دارن ولی نمی گن، برای همین هم هست که ما نمی شناسیمشون، ولی یه جایی، قصه ها به هم گره می خوره، اونوقت که اگه نخوان بگن هم همه می فهمن.

عميق ترين چشمه آب سرد دنيا در راميان قرار دارد و قصه اى دارد که بر اساس آن همه جوانان شهر براى مرد شدن بايد به اين چشمه بروند.

عوامل فیلم:کارگردان: برزو نیک نژاد/ تهیه کننده: سیدامیر پروین حسینی/ مدير فيلمبرداری: مسعود سلامی/ طراح چهره پردازی: ايمان اميدواری/ طراح لباس: مجيد ليلاجی/ مدير توليد: وحيد مرادی/ صدابردار: امير حاتمی/ طراح صحنه: مهدی ديلمی/ برنامه‌ريز: احسان سجادی/ منشی صحنه: محمد حسين گلفشان/ مديرتداركات: سعيد عطايی/ جلوه های ویژه میدانی: رسول کهن سال/ جلوه های ویژه رایانه ای : فرید ناظرفصیحی/ صدا گذار: علیرضا علویان/ تدوین: حسن ایوبی/ مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی/ عکاس: ناصر سجادی حسینی

بازیگران: امیر جعفری در نقش داود، ریما رامین فر در نقش زری، جواد عزتی در نقش سعید، الناز حبیبی در نقش نعنا، احمد مهران فر در نقش اکبر، شبنم مقدمی در نقش خورشید، ماهان نصیری، صفر روحی در نقش رحمت
 
«دراکولا»
«دراکولا» جدیدترین اثر سینمایی متفاوت رضا عطاران است. 
 
خلاصه داستان: (باصدای آهسته) الو…سلام قربان…خوبین… آقا منو دزدیدن… بله… نمی شناسمشون…نه خیر سرکاری چیه…من چه می دونم چرا گوشیمو نگرفته… ۳۸ سال، سنمو چرا می پرسین؟…نمی دونم کجا… شما باید پیدام کنین…آقا من گوشی ام آیفونه… ردیاب دارد…نمی شه پیدام کرد؟…آقا اومد…من قطع می کنم.
 
بازیگران این فیلم : لوون هفتوان، رضا عطاران، سیامک انصاری، ژاله صامتی، ویشکا آسایش، لیلا بلوکات،  امید روحانی، محمود نظرعلیان، نیما راد،  عباس محبوب،  صادق حسنی، فروغ لسانی و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی   
 
«بارکد»
«بارکد» با نام اولیه «صاف کننده» پنجمین فیلم بلند سینمایی مصطفی کیایی پس از فیلم‌های «بعد از ظهر سگی سگی»، «ضد گلوله»، «خط ویژه» و «عصر یخبندان» است.
 
خلاصه داستان: پشت هر آدمی یه داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم ،بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.
 
رضا کیانیان،بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، بابک بهشاد، علی کوچکی، شهرام جمشیدی، آرش تاج، رضا شریف نژاد، سحر آربین، مرجان علیزاده و پژمان بازغی بازیگران این فیلم هستند.
 
« رسوایی 2»  
«رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در سینماهای ایران در حال اکران است.

در قسمت دوم این فیلم سینمایی ۱۰ سال از زمان ماجرای اول گذشته است و اتفاقات در شهری فرضی رخ می دهد. در  باز هم حاج یوسف ( با بازی اکبر عبدی ) با چالش های مختلفی از طرف اهالی محل روبرو شده و دوباره از جامعه طرد می شود.
 
اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، سحر قریشی، مهران رجبی، فخرالدین صدیق شریف، امین ایمانی، امیر نوری، اسماعیل خلج، رامین راستاد، ابوالفضل همراه و...
 
«دختر»
«دختر»جدیدترین اثر رضا میرکریمی است. 

خلاصه داستان: دختری جوان و متعلق به خانواده ای سنتی است که در خوزستان زندگی می کند و از سوی دوستانش برای شرکت در یک پارتی یا همان مهمانی به تهران دعوت می شود. به گزارش سینماژورنال با این حال خانواده وی اجازه حضورش در این مهمانی را نمی دهند و همین جاست که درام فیلم شکل می گیرد؛ دختر از خانه فرار کرده و می کوشد مستقلا تجربه حضور در این مهمانی را بدست آورد.
 
بازیگران این فیلم: فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، شاهرخ فروتنیان و ماهور الوند و...  
 
«عادت‌ نمی‌کنیم»
فیلم «عادت نمی‌کنیم» به نویسندگی مشترک سارا سلطانی و ابراهیم ابراهیمیان و کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت
 
بازیگران این فیلم محمدرضا فروتن، ساره بيات، حميدرضا آذرنگ، هدیه تهرانی، پانته‌آ پناهی‌ها، شيرين يزدان‌بخش، نقی سيف جمالی، رويا حسينی و ... هستند
 
در این فیلم محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی پس از 17 سال دوباره همبازی شده‌اند. 
 
«ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» عنوان اولین فیلم این کارگردان است که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.
 
«ایستاده در غبار»
ایستاده در غبار» زندگی حاج احمد متوسلیان، فرمانده جاویدالاثر لشکر محمد رسول الله (ص) را از دوران کودکی تا سال‌های حضور در جبهه‌های جنگ و مفقود شدنش روایت می‌کند.
 
این فیلم اولین فیلم بلند محمدحسين مهدويان است که پیش از این  فيلم‌های مستند «استخوان لای زخم»، «ثنا»، «آخرين روزهای زمستان» را ساخته است.
 
در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران به محمدحسین مهدویان برای فیلم «ایستاده در غبار» اهدا شد.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار