کارگردان «پلنگ خیالباف»:

فقط موضوعات تکراری کودکان مجوز اجرا می‌گیرند

انگار اجرای نمایشنامه با موضوعات جدید مورد پسند مسئولان نیست و از طرفی علاقه دارند آثار تکراری روی صحنه ببرند.

سحر پورفرج کارگردان نمایش  «پلنگ خیالباف» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر خود گفت: داستان درباره پلنگ جنگلی است که قصد سلطان شدن را دارد و به وسیله عقل خود تصمیم می‌گیرد که چه کاری انجام دهد.

وی درباره انگیزه خود از انتخاب این موضوع اظهار داشت: در واقع در این نمایش یاد می‌دهیم که کودکان چطور از عقل و هوش خود بکار بگیرند و راه حل انتخاب کنند.

پور فرج با بیان اینکه تکنیک شورایی در این نمایش در نظر گرفته شده، گفت: کاملا فضایی شاد و موزیکال در نظر گرفته‌ایم که اواسط نمایش از بچه‌ها نظر خواهی می‌کنیم تا با فکر خود عقایدشان را بازگو کنند و همین امر خودش شروع کننده فکر کردن بچه ها در این سن است.

پور فرج در راستای مجوز اجرا برای نمایشنامه‌های جدید اظهار داشت: انگار اجرای نمایشنامه با موضوعات جدید مورد پسند مسئولان نیست و از طرفی علاقه دارند آثار تکراری روی صحنه ببرند که دلیل آن را هنوز متوجه نشده‌ایم.

وی ادامه داد: کودکان با دیدن این مسائل می‌توانند خودشان را جای افراد نمایش بگذارند و این موضوع اتفاقی خوبی است تا با عقل خود در همان سن کم به بررسی آثار بپردازند.

گفتنی است؛ نمایش «پلنگ خیالباف» در فرهنگسرای نیاوران 3 الی 5 شهریور روی صحنه می‌رود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار