تداوم برنامه‌های فرهنگی دانش‌آموزان استثنایی در تابستان

معاون تشخیص و پیشگیری سازمان استثنایی از برگزاری برنامه های فرهنگی دانش‌آموزان استثنایی در تابستان خبر داد.

محمد حسن عظیم عراقی معاون تشخیص و پیشگیری سازمان استثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان استثنایی گفت: در فصل تابستان بحث اردوهای فرهنگی، هنری و ورزشی با شدت بیشتری دنبال شده و شاهد استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان از این برنامه‌ها هستیم .

وی عنوان کرد: هفته آینده مسابقات هنر‌های آوایی و نمایشی برای دختران و پسران با حضور 800 نفر که به تفکیک جنسیت هر کدام 400 دانش‌آموز را شامل می‌شود در مشهد برگزار می‌شود.

عظیم عراقی بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های هنری و فرهنگی، مسابقات ورزشی با حضور 3 هزار و 300 دانش‌آموز دختر و پسر در رشته‌های مختلفی نظیر گلبال‌، والیبال، فوتسال‌‍ و ورزش‌های دیگر از این قبیل که ویژه دانش آموزان استثنایی بوده، در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

معاون تشخیص و پیگیری سازمان استثنایی اظهار کرد: برای مسابقات تربیت بدنی دختران ، استان قزوین و مسابقات پسران استان همدان پذیرای دانش‌آموزان استثنایی است.

گفتنی است؛ پیش از این هم مسابقات قرآن عترت و نماز برای دانش آموزان استثنایی برگزار شد و نتایج آن نشان‌دهنده فعالیت‌های قابل توجهی مدارس استثنایی در توسعه برنامه‌های فرهنگی و پرورشی است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار