بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا - تهران

ایران با شکست چین به نیمه‌نهایی رسید

تیم بسکتبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا بر تیم بدون شکست چین غلبه کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  تیم بسکتبال جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا که در تهران برگزار می‌شود با نتیجه 62 بر 59 چین را شکست داد.

كوارتر اول؛ ایران ٢٣ - ١٩ چین 

ملی پوشان جوان كشورمان كوارتر اول را جنگنده آغاز كردند و موفق شدند نخستین سبد را بدست آورند . 

جوانان كشورمان جنگنده تر از همیشه بازی را آغاز كردند و بر خلاف با زی های گذشته در پرتاب های ٣ امتیازی برتری كامل داشتند. 

از جمله نكات قابل توجه می توان به مصدومیت بازیكن چینی و برهم خوردن زمان بازی روی اسكوبرد اشاره كرد .

كوارتر دوم؛ ایران ١٠ - ١١ چین 

ایرانی ها در كوارتر دوم نتوانستند مانند كوارتر اول موفق عمل كنند و چینی ها توانستن  با پرس خوب مانع امتیاز گیری ملی پوشان شوند .

جوانان كشورمان بر خلاف كوارتر اول در پرتاب ٣ امتیازی موفق نبودند و موقعیت های زیادی را از دست دادند .

كوارتر سوم؛ ایران ١٥ - ٨ چین 

جوانان بسكتبالیست كشورمان در این كوارتر توانستند با یك پرس خوب و یك بازی با برنامه مانع امتیاز گیری چینی ها شوند . اگرملی پوشان كشورمان در امتیاز گیری نسبت به كوارتر قبل بهتر بودند اما بسیاری از امتیاز ها را هم از دست دادند . 

از جمله مسایل جالب در این كوارتر پرتاب های ٣ امتیاز ی خوب جوانانمان بود . همچنین ایرانی ها در این كوارتر استرس كمتری داشتند . 
 
همچنین تانگ بازیكن شماره ٤ چین در اواخر بازی به شدت مصدوم شد .

كوارتر چهارم؛ ایران ١٤ - ٢١ چین

چینی ها كوارتر چهارم را بهتر آغاز كردند و توانستند با استفاد از بی برنامگی و است س ایرانی ها اختلاف ١٠ امتیازی را در زمانی كوتاه كم تر كنند . انا این پایان كار ایرانی ها نبود و آن ها به سرعت به بازی بازگشتند و موفق شدند در نهایت با نتیجه ٦٢-٥٩ به برتری برسند . 

از جمله حواشی این دیدار می توان به استقبال چشمگیر هواداران از این بازی اشار ه كرد .  همچنین در ابتدای بازی درب غربی ورزشگاه آزادی به دلیل استقبال هواداران بسیار شلوغ بود .

حامد حدادی ملی پوش بسكتبال كشورمان به همراه باءرمن سرمبی تیم ملی   و تعداد زیادی از بسكتبالیست ها وپیشكسوتان در ورزشگاه حضور داشتند . 

با سوت پایان بازی هواداران به زمین ریختند تا با بازیكنان عكس یادگاری بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار