آخرین وضعیت ترافیک جاده ها؛

ترافیک نیمه سنگین در فیروزکوه و کندوان/محور ايرانشهر – جلگه مسدود شد+محدودیت‌ها و تصاویر

در این گزارش به آخرین رویدادهای ترافیکی و تغییرات جوی جاده های کشور پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به آخرین رویدادهای ترافیکی و تغییرات جوی جاده‌های کشور پرداخته شده است.

*بارش باران در مازندران و مه گرفتگی در اردبیل (ساعت:07:00)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی، درحال حاضر تردد در کلیه محورهای اصلی کشور به صورت روان در جریان است .

همچنین هم اکنون در برخي از محورهاي استان مازندران بارش پراکنده باران و در ارتفاعات استان های اردبیل،مازندران مه گرفتگی را شاهد هستیم.

ترافیک روان در تمامی محورهای مواصلاتی/بارش باران در مازندران+تصاویر
محور کندوان - محدوده تونل کندوان(ساعت:07:10)

ترافیک روان در تمامی محورهای مواصلاتی/بارش باران در مازندران+تصاویر
مه گرفتگی در محور کندوان - محدوده هزارچم(07:10)


*ادامه بارش باران در مازندران(ساعت: 07:35)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی درحال حاضر در برخي از محورهاي استان مازندران بارش پراکنده باران و در ارتفاعات استان های اردبیل،مازندران مه گرفتگی را شاهد هستیم.

*تردد پرحجم در محور کرج- چالوس(ساعت09:00)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در حال حاضر در محور کرج به چالوس تردد پرحجم وسایل نقلیه و در سایر محورهای اصلی کشور ترافیک به صورت روان در جریان می باشد.

*آخرین وضعیت جوی(ساعت09:00)

همچنین در ارتفاعات استانهای مازندران و اردبیل هوای مه آلود را شاهد هستیم.


ترافیک روان در تمامی محورهای مواصلاتی/بارش باران در مازندران+محدودیت‌ها و تصاویر
محور کندوان، پل زنگوله(ساعت 09:00)

ترافیک روان در تمامی محورهای مواصلاتی/بارش باران در مازندران+محدودیت‌ها و تصاویر
محور ساری-کیاسر(ساعت 09:00)

*ترافیک سنگین در محور آمل-تهران(ساعت:11:30)


بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در حال حاضر ترافیک در محور آمل-تهران، محدوده های نارنجستان، منظریه و قلعه دختر به صورت سنگین و در محور چالوس-کرج، در برخی مقاطع به صورت نیمه سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.

تردد پرحجم در محور کرج-چالوس/بارش باران در مازندران+محدودیت‌ها و تصاویر
محور کندوان، محدوده پل دزبن(ساعت 11:48)

*ترافیک سنگین در محور هراز از آمل به تهران(ساعت13:00)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در حال حاضر در محور هراز از آمل به تهران در اکثر مقاطع، محور فیروزکوه از قائمشهر به تهران حد فاصل تونل شیرگاه تا زیرآب و همچنین در محور کندوان از چالوس به کرج حدفاصل مرزن آباد تا پل دزبن ، ترافیک سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.

ترافیک سنگین در محور هراز از آمل به تهران/بارش باران در مازندران+محدودیت‌ها و تصاویر
محور فیروزکوه،محدوده تونل شیرگاه(ساعت 13:09)

ترافیک سنگین در محور هراز از آمل به تهران/بارش باران در مازندران+محدودیت‌ها و تصاویر
محور هراز، محدوده سه راهی چلاو(ساعت 13:28)

*محور هراز و کرج-چالوس یکطرفه شد(ساعت:14:00)

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از ساعت 14 امروز(شنبه) تردد تمامی وسایل نقلیه در محور هراز از رودهن به سمت آب اسک تا 2 بامداد یکشنبه ممنوع است. همچنین از ساعت 16 نیز تردد وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء تا ساعت 2 بامداد یکشنبه به صورت یک طرفه انجام می شود.

وی افزود: بر همین اساس محور کرج-چالوس از ساعت 14 امروز(شنبه) از میدان امیر کبیر به سمت مرزن آباد تا ساعت 6 صبح فردا بسته شد و در طول ساعت فوق تردد تمامی وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود و از ساعت 16 امروز (شنبه) تا 6 صبح یکشنبه تردد تمامی وسایل نقلیه از محدوده دزبن 15 کیلوتری بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام می شود.

به گفته سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در صورت بهبود وضعیت ترافیکی امکان لغو محدودیت در محور کرج چالوس وجود دارد.

*ترافیک سنگین در محور فیروزکوه از قائمشهر به تهران(ساعت 15:00)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در حال حاضر در محور هراز از آمل به تهران در محدوده نارنجستان و پارک جنگلی آمل، محور فیروزکوه از قائمشهر به تهران در محدوده شهر زیرآب ترافیک سنگین و در محور کندوان از چالوس به کرج حدفاصل مرزن آباد تا پل دزبن و آزادراه رشت-قزوین در محدوده شهرهای رودبار و منجیل ترافیک نیمه سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.

ترافیک سنگین در محور فیروزکوه/محور هراز و کرج-چالوس بسته شد+محدودیت‌ها و تصاویر
محور هراز،محدوده پارک جنگلی آمل(ساعت 15:15)

*ترافیک سنگین در 5 محور اصلی کشور(ساعت: 17:05)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، درحال حاضردر محور هراز از آمل به تهران حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو - محور فیروزکوه از قائمشهر به تهران در محدوده های زیراب و کارسالار - محور کندوان از چالوس به کرج حدفاصل مرزن آباد تا پل دزبن - آزادراه رشت-قزوین در محدوده شهرهای رودبار و منجیل و محور امام زاده داوود تا کن و محور شمشک تا لواسان در استان تهران، ترافیک سنگین و آزادراه قزوین-کرج محدوده شهر کرج ترافیک نیمه سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد بصورت روان در جریان می باشد .

همچنین در حال حاضر در برخی محورهای استان مازندران بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

*بارش باران در جاده های 4 استان (ساعت:18:05)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، درحال حاضردر شمال استان كرمان (اكثر محورها) سيستان و بلوچستان (محورهاي خاش ايرانشهر ، ايرانشهر سرباز) كهگيلويه و بويراحمد (محور ياسوج اصفهان) مازندران (آزادراه چالوس مرزن آباد) بارش پراكنده باران گزارش شده است.

ترافيك در محور هراز (محدوده هاي پارك جنگلي آمل و سه راهي چلاو) چالوس كرج (محدوده مرزن آباد تا دزدبن) فيروزكوه (محدوده كارسالار و تونل شيرگاه) استان گيلان (محور رشت قزوين محدوده امام زاده هاشم) و البرز باند جنوبي آزادراه كرج قزوين (از مهرشهر تا پل فرديس) و باند جنوبي آزادراه تهران كرج (از پل فرديس تا تا پل كلاك) نيمه سنگين است.

ساير محورهاي مواصلاتي كشور ازر جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار مي باشند.

ترافیک سنگین در 6 محور اصلی کشور/ بارش باران در جاده های 4 استان+محدودیت‌ها و تصاویر
ترافیک هراز- کیلومتر15 آمل، پارک جنگلی نارنجستان(ساعت:18:25)

*ايرانشهر – جلگه مسدود شد(ساعت: 19:40)

پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: محور ايرانشهر – جلگه (محدوده روستاي بهشت آباد) در استان سيستان و بلوچستان به دليل بارش شديد باران و طغيان رودخانه تا اطلاع ثانوي مسدود شد.

ترافیک سنگین در 6 محور اصلی کشور/محور ايرانشهر – جلگه مسدود شد+محدودیت‌ها و تصاویر
ترافيك محورهاي مواصلاتي شمالي به سمت تهران در يك نگاه(ساعت:19:40)

*ترافیک سنگین در کرج- چالوس و هراز(21:30)

در حال حاضر در جنوب استان سيستان و بلوچستان محور سرباز بارش باران گزارش شد.

همچنین ترافيك در محور هراز (محدوده پارك جنگلي آمل تا تونل شماره يك) ، محور چالوس كرج (محدوده مرزن آباد تا دزدبن) سنگين و طول محور پرحجم ، محور فيروزكوه (محدوده شيرگاه تا زيرآب و كارسلار تا جوارم) ، استان گيلان (محور رشت قزوين محدوده تونل منجيل) و استان البرز باند جنوبي آزادراه كرج قزوين (از پل مهرشهر تا پل فرديس) و باند جنوبي آزادراه تهران كرج (از پل فرديس تا تا پل كلاك) ترافيك نيمه سنگين گزارش گرديد.

*ترافیک نیمه سنگین در فیروزکوه و کندوان(ساعت: 23:01)

درحال حاضر در محور فیروزکوه از قائمشهر به تهران در محدوده زیراب - محور کندوان از چالوس به کرج در برخی مقاطع مسیر - آزادراه رشت-قزوین در محدوده تونل منجیل - محور شمشک- لواسان در استان تهران و آزادراه قزوین به کرج در محدوده شهر کرج ترافیک نیمه سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد بصورت روان در جریان می باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
فقط جاده شما ل کشور، یک طرف باش بهتر است، جاده فیروزکوه ،هراز از این به بد یک طرفه می شود ، وهر ماشینی از تهران راهی ساری می شود ،یک طرف است .
وماشین های که قراره از ساری راهی تهران شود از راه سمنان وارد شهر تهران می شوند .ویک جاده همذبه طرف اصفهان می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
خداوکیلی تو فصل زمستان و پاییز کمتر با خودروهاتون تردد کنید تا بیشتر شاهد بارندگی در کشورمان باشیم، دوستان اگه اب نباشه تمام پالایشگاها و پتروشیمی ها و کارخانه جات از کار میفته حتی دیگر هیچ کشاورزی در سرزمینمان صورت نمیگیره، قحطی اب یعنی وقوع انواع بیماری
آخرین اخبار