کلاهبرداری 900 میلیونی از یک بیمارستان دولتی

رییس بیمارستان اختر از کلاهبرداری 900 میلیونی یک شرکت تجهیزات پزشکی که متعهد به نصب و راه اندازی یک دستگاه ام آرای برای این بیمارستان شده خبر داد.

رحمت الله توکل رییس بیمارستان اختر تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:‌در سال 91 رییس وقت بیمارستان اختر با یک شرکت تجهیزات پزشکی به نام تهران سینا برای نصب و راه‌اندازی یک دستگاه ام آی آر قرارداد امضا می‌کند و مبلغ 920 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، می‌دهد که متاسفانه بعد از گذشته حدود 4سال هیچ گونه دستگاه ام آر آی در این بیمارستان نصب نشده است.

وی با بیان اینکه رییس شرکت از این بیمارستان کلاهبرداری کرده است افزود: حدود 10 ماه پیش از این شرکت شکایت کردیم که حکم جلب این فرد کلاهبردار از سوی قاضی دادگاه صادر شده و محکوم به دو سال حبس شده است.

توکل با بیان اینکه در قراردادی که فیمابین رییس وقت بیمارستان و شرکت مورد نظر بسته شده، امضا دو نفر پای قرارداد است که مشخص شده هیچ گونه سمتی در بیمارستان یا دانشگاه نداشته‌اند، عنوان کرد: متاسفانه این فرد در همان ساختمان قبلی، شرکت دیگری را با تغییرنام راه‌اندازی کرده و درحال فعالیت است .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار