اصفهان؛

اردوی دارت اندازان ملی پوش در اصفهان

سومین اردوی تیم ملی دارت با هدف آمادگی برای رقابت های آسیا و اقیانوسیه در اصفهان آغاز به کار کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سومین اردوی انتخابی تدارکاتی تیم ملی دارت برای آمادگی ورزشکاران در رقابت های آسیا و اقیانوسیه، از روز جمعه 8 مرداد در خانه دارت استان اصفهان آغاز به کار کرد.
سرمربی تیم ملی دارت گفت: 11 دارت انداز از سراسر کشور شامل 7 آقا و 4 خانم، تمرینات تکنیکی و استقامتی خود را  آغاز کرده اند.
آقای مهدی شایسته از تغییرات اخیر در سطوح مدیریتی انجمن یاد کرد و گفت: با حضور و حمایت های رییس جدید انجمن جان دوباره ای در رگ های ورزش دارت کشور و قهرمانان این رشته دمیده شده است و امیدواریم با این انگیزه های تازه بتوانیم جایگاه مناسبی در آسیا و جهان کسب کنیم.
در این اردو آقایان شاهین حسینی ، منصور محجلین و رحیم هاشمی از فارس،حسین اعرابی و علیرضا ایزدی از اصفهان ، سیدحسین پیشوایی از گیلان، بهروز کاظمی از خراسان رضوی و خانم ها : ساناز برمشوری از فارس ، منا فرهنگ از تهران ، ساجده احمدی از گلستان و زهرا یزدانخواه از خراسان رضوی حضور دارند.
آقای مهدی شایسته سرمربی تیم است و آقای کامبیز عیوب زاده سرپرستی تیم ملی دارت را به عهده دارد.
آقای داریوش خورشیدی از فارس به علت مصدومیت در این مرحله از اردو غایب است.
تیم ملی دارت جمهوری اسلامی ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات دارت قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که از 28 مهر تا 2 آبان به میزبانی اوزاکای ژاپن برگزار می شود، آماده می کند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.