جلالی: انتشار قراردادها در جامعه تاثیر منفی دارد/ قرارداد من شفاف است

سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری پیش بازی با صبا گفت: اعلام مبالغ قرارداد ها غیر عادی نیست، اما انتشار جزئیات در روحیه جامعه تاثیرگذار است و حس خوبی را انتقال نمی دهد.

جلالی: انتشار قراردادها در جامعه تاثیر منفی دارد/ قرارداد من شفاف است

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی پیکان مقابل صبا گفت: بابت تاخیرم عذرخواهی می کنم و ترافیک باعث شد که سر موقع در کنفرانس خبری حاضر نشوم.

وی  در ادامه ادامه گفت : همیشه به بازیکنانم می گویم که کارمان سخت است اما امیدواریم زیرا معتقدم ما تیم خوبی خواهیم شد خیلی بهتر از بازی هفته اول بازی خواهیم کرد.

جلالی افزود: خوشبختانه در این بازیکن محروم و مصدوم نداریم و منتظر ITC مهاجم خارجی مان هستیم که اگر کارت بازی وی صادر شود، این بازیکن را هم برای بازی فردا خواهیم داشت.

سرمربی پیکان در خصوص تیم صبا قم هم اظهار کرد: کادر فنی و بازیکنان تیم صبا خیلی نسبت به گذشته تغییر کرده است و برآوردمان از تیم صبا در دو روز گذشته آنالیزمان از تیم صبا را به بازیکنان ارائه دادیم تا انشا.. بتوانند در این بازی نتیجه بگیرند.

سرمربی تیم پیکان تهران درباره انتشار قرارداد بازیکنان و مربیان هم بیان کرد: اعلام مبالغ قرارداد ها غیر عادی نیست، اما اینکه همه از همه چیز خبر داشته باشند در روحیه جامعه تاثیرگذار است و حس خوبی را انتقال نمی دهد واین مساله آزاردهنده خواهد بود.

وی ادامه داد: من 50درصد از قرارداد سال قبلم را دریافت نکرده‌ام اما مالیات هم داده ام ،ما مربیان اگر نیمی از قراردادمان را هم بگیریم راضی هستیم، قراردادها این نیست که مشاهده می کنید،به ندرت پیدا می کنید که بازیکن یا مربی پول کاملش را بگیرد.

جلالی افزود: هر کسی مشکلات خودش را دارد، اگرچه من با انتشار این مبالغ مشکلی ندارم، و کارم شسته و رفته است و همواره کمک می کنم و مالیات می دهم اما این کار فرهنگ خوبی را در جامعه پخش نمی کند.

سرمربی تیم پیکان درباره جذب مهاجم خارجی تصریح کرد: قرارداد ما با بازیکن نیجریه ای 110 هزار دلار است، این بازیکن ویژگی هایی دارد که به آن استناد کردیم ، ما زمان زیادی برای جذب بازیکنان نداریم و احتمال دارد یک هافبک طراح یا یک مهاجم دیگر در ادامه جذب می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار