تکذیب استفاده از مواد سرطان‌زا در خوراک مرغ

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی پلمپ تعدادی مرغداری به دلیل استفاده از مواد سرطان‌زا در خوراک مرغ را رد کرد و گفت: این اخبار شایعه‌ای بی‌اساس است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد یوسفی در گفتگویی در واکنش به اخبار منتشر شده در برخی از شبکه‌های مجازی مبنی بر اینکه تعدادی مرغداری‌ به دلیل استفاده از پودر جیوه و آهن به عنوان خوراک مرغ پلمپ شده‌اند، اظهار داشت: ما این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از پودر جیوه و آهن در خوراک مرغ‌ها برای افزایش وزن و سنگین شدن آنها به هیچ عنوان صحت ندارد، تاکید کرد: تولیدکنندگان کشور از هیچ ماده‌ای برای سنگین وزن شدن مرغ‌ها استفاده نمی‌کنند.

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به اینکه خبر فوق شایعه‌ای بیش نیست، افزود: بیشتر اخبار شبکه‌های مجازی، منابع موثقی ندارند و نمی‌توان به آنها استناد کرد.

به گزارش مهر از ساعاتی پیش خبری مبنی بر اینکه مردم تا اطلاع ثانوی مرغ نخرند و نخورند؛ در شبکه های مجازی پخش شده است؛ در خبر مذکور عنوان شده بیش از ۲۰ مرغداری شب گذشته به دلیل استفاده از پودر جیوه و آهن  در خوراک مرغ ها پلمب شده اند.
همچنین در این خبر ذکر شده پودر جیوه و آهن ماده ای خطرناک و سرطان زا است که به منظور سنگین وزن شدن مرغ ها از آن استفاده می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
تمام گوشت مرغ ،صد عفونی آبی می شود و بعد به دست مردم می رسد
آخرین اخبار