اعلام آخرین وضعیت از سینما شدن سالن اجتماعات واحدهای دانشگاه آزاد

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره وضعیت تفاهم نامه این دانشگاه با وزارت ارشاد اسلامی جزئیاتی را ارائه کرد.

مجتبی علوی فاصل سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سینما شدن سالن اجتماعات برخی واحدهای دانشگاهی اظهار داشت: در راستای تفاهم‌نامه وزارت ارشاد و دانشگاه آزاد اسلامی قرار است سالن‌های همایش این دانشگاه با همکاری وزارت ارشاد تجهیز شود.

وی ادامه داد: چنین موضوعی بین دانشگاه و وزارت ارشاد تفاهم شده، البته باید شرایط و ضوابط حاکم بر تفاهم نامه محقق شود.

علوی فاضل الزامات تفاهم نامه را ضامن اجرای درست آن دانست؛ گفت: تاکنون موردی از این تفاهم نامه اجرایی نشده است.

طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این باره توضیح داد: برخلاف برخی جوسازی های رسانه ای مبنی بر این که هدف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی از امضای تفاهم نامه مزبور ، درآمدزایی است باید گفت در این تفاهم نامه ، توجه به ارتقای سطح فرهنگی منطقه های محروم کشور در اولویت قرار گرفته است.

به گفته وی، توسعه فرهنگی زمینه ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی است و این تفاهم نامه باعث هم‌افزایی در توسعه فرهنگی می شود و مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی را تسهیل می کند. 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، هاشمی پیش از این اعلام کرده بود که در برخی از شهرهای کشور هیچ سالن نمایشی وجود ندارد و با اجرای این تفاهم‌نامه می‌توان از ظرفیت سالن‌های همایش واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کرد لذا در فاز نخست قرار است که حدود ۴۰ سالن تجهیز شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار