ساری،

مصدومیت دو آتش نشان در حادثه آتش سوزی +تصاویر

دو آتش نشانی که درحادثه آتش سوزی کوچه زینبیه نکا دچار مصدومیت شدند هم اکنون در بیمارستان امام حسین نکا تحت درمان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نکا گفت : در پی تماس یکی از همسایگان واحد مسکونی ، بلافاصله گروه اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند که با درب و پنجره بسته مواجه شدند و بدلیل اینکه صاحب واحد مسکونی درمنزل حضور نداشته است ناچارا از طریق شکستن پنجره وارد منزل شدند که درحین ورود با روش شکسته شدن شیشه ها حادثه ای رخ داد که منجر به پارگی موچ دست و انگشتان دو نفر از ماموران این واحد اتش نشانی شد .

عباس اکبر زاده افزود : علیرغم اینکه هر دو مامور در ابتدا ورود به منزل زخمی شدند اما از ادامه ماموریت دست نکشیدند و تا اطفای کامل حریق در محل حادثه به تلاش خود ادامه دادند .

وی گفت :خوشبختانه خسارت چندانی به ساختمان وارد نشده است و آتش مهار شد و ماموران حادثه دیده بعد از پایان ماموریت برای مداوا به بیمارستان امام حسین نکا اعزام شدند .

مسئول آتش نشانی شهرداری نکا در ادامه حال عمومی دو تن از آتش نشان ها به نام های شریف لطیفی ملکشاه و محمدمهدی رمضانی پوروایی که از ناحیه دست دچار حادثه شدند را رضایت بخش توصیف کرد و گفت :شریف لطیفی سرپایی مداوا و آقای رمضانی در اتاق عمل هستند که پزشکان در حال مداوای وی است.
 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
خداقوت قهرمانان وطن اینشاالله شفا عاجل