زاهدان؛

دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب

رئیس دفتر امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:520 نفر از مردم شیعه و سنی استان برای دیدار رهبر معظم انقلاب امروز عازم تهران شدند.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، حجت الاسلام غلامرضا عباسی در حاشیه مراسم اعزام این کاروان افزود: 500 نفر از اقشار مختلف شیعه و سنی سیستان و بلوچستان به همراه 20 نفر از مسئولان استان برای نخستین بار امروز با قطار به تهران اعزام شدند تابارهبرخود دیدارکنند .

وی ادامه داد: این کاروان متشکل از سران طوایف، معتمدان، خانواده محترم شهدا، فرهیختگان و سایر قشرهای شیعه و سنی برای نخستین بار با این تعداد در دیدار عمومی با رهبر معظم انقلاب شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: در سالهای گذشته تعداد کمتری از مردم سیستان و بلوچستان مفتخر به دیدار رهبر معظم انقلاب می شدند اما امسال شمار زیادی از مردم شیعه و سنی در قالب این کاران موفق به دیدار رهبری می شوند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مردم ولایت مدار سیستان و بلوچستان عشق و علاقه خاصی به رهبر معظم انقلاب دارند و همواره سعی می کنند به مناسبت های مختلف این علاقه را به اثبات برسانند و این دیدار نیز به نوعی نشان دهنده عشق و علاقه مردم این دیار به ولی امر مسلمانان جهان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.