آبادان؛

برگزاری اختتامیه جشنواره «جاده ولایت» در صحن بارگاه رضوی

اختتامیه جشنواره «جاده ولایت» در صحن بارگاه رضوی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» شب میلاد امام رضا(ع) در صحن بارگاه رضوی با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی برگزار می شود.

کورش صبوریان در حاشیه برگزاری افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» در شلمچه گفت: دودندگان مسیر یک هزار و ۹۶۰ کیلومتری جاده ولایت را در مدت ۱۷ روز با پیام آشنا کردن جوانان و مردم از مسیر ورود تا رسیدن امام رضا(ع) به مشهد، طی می کنند.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی با سیره رضوی دانست و گفت: در این جشنواره جوانان می توانند با سیره رضوی و اتفاقاتی که در مسیر حرکت امام رضا(ع) اتفاق افتاده آشنا شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به پیشینه برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» اشاره کرد و افزود: این حرکت از حدود شش سال گذشته و به صورت ملی آغاز شد اما امسال به صورت ملی انجام می شود و از تمام استان های درگیر(خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراستان جنوبی و خراسان رضوی) نیز دعوت شده تا در پیوندن این مسیر ۳۰ دونده خراسان رضوی را در طول مسیر همراهی کنند و پیغام رسان حرکت رضوی باشند.

صبوریان گفت: یک پیوست فرهنگی برای این برنامه تعریف شده و قرار است تمام برنامه های ورزشی را با پیوست فرهنگی اجرا شود.

وی افزود: اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» ۲۳ مردادماه جاری شب میلاد امام رضا(ع) در صحن بارگاه رضوی با حضور مسئولان کشوری و لشکری و مدیران ورزش و جوانان به صورت ویژه برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.