بارسلونا 3-سلتیک 1/بارسلونا فصل جدید را با پیروزی آغاز کرد

تیم فوتبال بارسلونا در نخستین دیدار پیش فصل خود در جام بین المللی و 10 جانبه آمریکا به مصاف تیم سلتیک اسکاتلند رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.

بارسلونا 3-سلتیک 1/بارسلونا فصل جدید را با پیروزی آغاز کردبه گزارش خبرنگارحوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بارسلونا در نخستین دیدار پیش فصل خود در جام 10 جانبه آمریکا به مصاف تیم سلتیک اسکاتلند رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.

ترکیب بارسلونا: ماسیپ - متئو - مارتینز - ویدال - روبرتو - کامارا - دنیس - توران - مسی - سوارز - مونیر.

 ترکیب سلتیک: گوردون - یانکو - آمبروسه - کانل - ایزاگویره - براوون - بیتون - مک گریگور - رابرت - گریفیتس - فورست.

دقیقه 12 مسابقه، بارسلونا به گل اول رسید. روی حرکت از سمت راست الیکس ویدال، پاس عرضی این مدافع بعد از لایی زیبایش به بازیکن حریف در پشت محوطه به آردا توران رسید که مرد ترکیه ای با بغل پایی زیبا دور از دستان گوردون توپ را وارد دروازه سلتیک کرد.

دقیقه 29 حساب کار 1-1 شد. اشتباه از خوزه مارتینز، در خط دفاعی و استپ بدش سبب شد تا گریفیتس در دو قدمی دروازه خالی کار را برابر کند.

 2 دقیقه بعد مجددا بارسلونا از حریفش پیش افتاد. ارسال پاس از جناح چپ کامارا را افه آمبروسه با قطع بی موقعش به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا بار دیگر آبی اناری ها پیش بیافتند.

 پیش از پایان نیمه اول، نتیجه مسابقه با گلزنی مونیر الحدادی 3-1 به سود کاتالان ها شد. مهاجم جوان بارسلونا در مقابل دروازه خالی پاس لوئیس سوارز را به گل تبدیل کرد.

تمام گلهای این مسابقه در نیمه اول به ثمر رسید و در نیمه دوم با خارج شدن لیونل مسی که با ظاهری جدید و موهای رنگ کرده در میدان حاضر بود، گلی زده نشد و بازی با نتیجه سه بر یک بخه سود کاتالان ها به پایان رسید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار