4 کشته و زخمی در تیراندازی سیاتل آمریکا

تیراندازی در یک میهمانی در شهرکی در شمال سیاتل 3 کشته و یک زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، به گفتۀ پلیس آمریکا، تیراندازی در یک میهمانی در شهرکی در شمال سیاتل در ایالت واشینگتن 3 کشته و یک زخمی بر جا گذاشت.

این حادثه پس از نیمه شب جمعه (8 مرداد) در خانه‌ای در یکی از محله های «موکیلتئو» روی داد که دست‌کم 20 نفر برای شرکت در میهمانی در آن جمع شده بودند.

گفته ‌می‌شود حال مصدوم این حادثه که به یک مرکز پزشکی در سیاتل منتقل شده، امیدوار کننده است.

جنیفر گِرگرسون، شهردار موکیلتئو در این باره گفت: «جامعه ما امشب متحمل زیان بزرگی شده است. (در این حادثه) عده زیادی از جوانان چیزهایی را دیدند و شنیدند که هیچکس هرگز نباید آن را تجربه کند.»

طبق اعلام ادارۀ پلیس موکیلتئو یک فرد مظنون به دست داشتن در این حادثه دستگیر شده است.

گفته می‌شود یک قبضه تفنگ عامل این حادثه در صحنۀ جنایت پیدا شده است. با این وجود پلیس اطلاعاتی درباره انگیزۀ این تیراندازی ارائه نکرد.

به گفتۀ پلیس در یک حادثۀ تیراندازی دیگر در امریکا نیز یک مرد به شدت مجروح شد. این مرد در حالی که روی زمین افتاده بود و آثار گلوله روی پایین تنه‌اش دیده می‎شد پس از نیمه شب جمعه در خانه ای در اورلاندو پیدا شد. پلیس می‌گوید یک خودرو را در نزدیکی این خانه پیدا کرده که ممکن است در این حادثه نقش داشته باشد.

طبق اعلام «مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ در امریکا» سالانه بیش از 33 هزار نفر به ضرب گلوله در این کشور کشته می‌شوند. امریکا به طور میانگین روزانه به ترتیب شاهد کشته و زخمی شدن 87 و 183 نفر بر اثر تیراندازی است.

با این وجود کنگره امریکا تا کنون تلاش‌های دولت باراک اوباما، رییس جمهور امریکا را برای سخت‌تر کردن قوانین حمل اسلحه ناکام گذاشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار