چراغ سبز بورس در دومین روز کاری

در جریان معاملات بازار سرمایه در روز 10مرداد ماه سال جاری، تعداد 76هزار و 628 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 41 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در آغازمعاملات بازار سرمایه در روز 10مرداد ماه سال جاری، تعداد 76هزار و 558 سهم اوراق بهادار به ارزش 347 میلیارد ریال در بیش از 10هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 28.50 واحد رشد به عدد 14 هزار و87 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه کچاد، فملی، وصندوق، کگل، فولاد، شبندر، شبریز با روند مثبت،  کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 3.20 واحد رشد به عدد 802 هزارو 90 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 81 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 24 میلیون سهم طی323 هزار نوبت معاملاتی بود.

شاخص به 76 هزار واحد رسید

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان معاملات بازار سرمایه در روز 10مرداد ماه سال جاری، تعداد 76هزار و 628 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 41 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 34.30 واحد رشد به عدد 14 هزار و93 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه کچاد، فملی، وصندوق، خساپا، وبانک، خودرو با روند مثبت، کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 1.80 واحد رشد به عدد 801 هزار و 50 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 941 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 101 میلیون سهم طی14 هزار نوبت معاملاتی بود.


تالار حافظ درپایان سبزپوش ماند

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان معاملات بازار سرمایه در روز 10مرداد ماه سال جاری، تعداد 76هزار و 579 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد ریال در بیش از 73 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 24.10 واحد رشد به عدد 14 هزار و83 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه ومعادن، کچاد، کگل، وصندوق، فملی، وبانک با روند مثبت،  و نماد شپنا با روند منفی کار خود را به اتمام رساندند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 1.90 واحد رشد به عدد 801 هزارو 60 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 168 میلیون سهم طی21 هزار نوبت معاملاتی بود.

تاثیر بازار جهانی در بازار بورس طی این هفته

همایون دارابی در گفتگو با خبرنگار  بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز گفت: بازگشایی نماد سرمایه گذاری معادن و فلزات، رشد قیمت چادرملو گل گهر و صندوق بازنشستگی و توسعه ملی مس بیشترین تاثیر مثبت را بر بازار داشتند .این درحالیست که پالایشگاه سوهان بیشترین تاثیر منفی را بر بازار شاخص ها داشتند.

وی درادامه از پیش بینی بازار بورس طی این هفته خبرداد و عنوان کرد: بازار جهانی و تغییر مدیرعامل بورس، دو عامل تاثیرگذار در وضغیت بازار طی این هفته جاری هستند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار