اردبیل؛

عدم حمایت کافی، یکی از علل اصلی رکود صادرات سیب زمینی اردبیل

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل یکی از علل اصلی رکود صادرات محصول سیب‌زمینی در استان اردبیل را نبود حمایت کافی از صادرکنندگان این محصول در استان برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین پیرموذن افزود: در حال حاضر آنطور که باید و شاید از صادرکنندگان محصول سیب‌زمینی در استان حمایت نمی‌شود که این تنها علل اصلی رکود صادرات این محصول استراتژیک در استان محسوب می‌شود که باید مسئولان امر به فکر باشند.

وی گفت: در سال‌های گذشته مشکلات زیادی در زمینه صادرات محصول سیب‌زمینی اردبیل به کشورهای همجوار وجود داشت که هم‌اکنون بسیاری از این مشکلات برداشته شده و روند صادرات این محصول از اردبیل به کشورهای همجوار تسهیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مقداری از یارانه سیب‌زمینی‌کاران و صادرکنندگان استان پرداخت نشده است، افزود: نیاز است در این زمینه مسئولان امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا شاهد رونق صادرات این محصول استراتژیک در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
چندین سال است ضررمیکنیم توکشت سیب زمینی ,محتاج نان شب شدیم حتی زحمت کارگری هم تومزرعه درنمیاد ازمسولان اردبیل درزمینه صادرات سیب زمینی دیگه هیچ انتظاری نداریم
آخرین اخبار