آبادان؛

آماده‌سازی پایانه مسافری مرز شلمچه برای اربعین حسینی

پایانه مسافری مرز شلمچه برای اربعین حسینی آماده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر پایانه مرزی شلمچه گفت: در اربعین حسینی سال۹۴ پایانه مسافری کارگاهی بود اما روزانه ۵۰هزار نفر تردد می‌کردند امسال نیز با بهره‌برداری از این پایانه مسافری روزانه بیش از ۱۰۰هزار نفر امکان تردد در این پایانه وجود دارد.

جمال حمیدی افزود: سالن مسافری پایانه مرزی شلمچه در شرف بهره‌برداری است، آخرین جلساتی که با پیمانکار و مسئولان ستادی داشتیم مقرر شد تا پایان تیرماه به بهره‌برداری برسد اما فعلاً با اندکی تأخیر مواجه شد.

وی گفت: این سالن مسافری آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است، جداسازی تا اربعین حسینی انجام می‌شود و روان‌سازی خوبی نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

مدیر پایانه مرزی شلمچه افزود: مساحت این پایانه 7هزار و 500متر است ویژگی مهم آن مجهز بودن به امکانات روز است، 24گیت دارد که در روزهای عادی تعداد 4گیت فعال است اما برای اربعین حسینی 24گیت آن فعال می‌شود.

حمیدی گفت: در اربعین حسینی سال94 پایانه مسافری کارگاهی بود اما روزانه 50هزار نفر تردد می‌کردند امسال نیز با بهره‌برداری از این پایانه مسافری روزانه بیش از 100هزار نفر امکان تردد در این پایانه وجود دارد.

وی افزود: پیمانکار محوطه نیز فعالیت خود را بااعتباری بالغ‌بر 12میلیارد تومان آغاز کرده است، قرارداد 14ماهه است اما مقررشده تا برای اربعین حسینی جداسازی درب ورودی به نقطه صفر مرزی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.