هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

پدیده 1 - 1 سیاه جامگان/ دربی مشهد برنده نداشت

دیدار تیم های پدیده و سیاه جامگان در دربی مشهد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پدیده 0 - 0 سیاه جامگانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال پدیده مشهد در قالب هفته دوم لیگ برتر فوتبال میزبان تیم سیاه جامگان است.

ورزشگاه: 

ثامن مشهد


داور

احمد صالحی


پدیده: 

شهاب گردان، ابوالحسن جعفری، وارزادات هارویان، محمدحسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، محمدرضا خرسندنیا، مهرداد کفشگری، حسین زامهران، معین عباسیان، محسن یوسفی و یونس شاکری
سرمربی: رضا مهاجری


سیاه جامگان:

محمدناصرى، رضا نور محمدى، محمدرضا خانزاده،میثم حسینى، عباس کاظمیان، مصطفی احمدى، حسین بادامکى،حمید رضا على عسگر، روح اله سیف الهى، ایوب کلانترى و رضا درویشى
سرمربی: فرهاد کاظمی


شرح گل ها:

 

پدیده 0 سیاه جامگان 1 (ایوب کلانتری، دقیقه 55): ضربه پنالتی که توسط علی عسگری برای سیاه جامگان به دست آمد را ایوب کلانتری به سوی دروازه پدیده نواخت و اولین گل این تیم را به ثمر رساند.

 

پدیده 1 سیاه جامگان 1 (معین عباسیان، دقیقه 81) : بالاخره عباسیان موفق شد روز خوب خود را تکمیل کند، وی در این دقیقه ضربه زیبایی را روی دروازه سیاه جامگان ارسال کرد اما این توپ از بالای دستان دروازه بان سیاه جامگان وارد دروازه این تیم شد.


دقایق حساس:


دقیقه 2 – ضربه محکم کاظمیان از بیرون محوطه جریمه از بالای دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 4 – سانتر مشهدی ها از جناح راست روی دروازه پدیده ایجاد خطر کرد اما این توپ به علی عسگری نرسید تا وی بتواند برای تیمش گلزنی کند.

دقیقه 8 – نفوذ علی عسگری از جناح چپ و ضربه محکم وی دروازه پدیده را با خطر جدی مواجه کرد اما گردان این توپ را مهار کرد.

دقیقه 13 – ارسال بازیکنان پدیده و ضربه سر شاکری روی دروازه حریف خطرناک بود اما این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16 – نفوذ پدیده ای ها از جناح راست و ضربه معین عباسیان با اختلاف کمی از کنار دروازه ناصری به بیرون رفت.

دقیقه 26 – حرکت علی عسگری در میان مدافعان پدیده با ضربه محکم وی ادامه یافت اما این توپ به کرنر رفت.

دقیقه 34 – سانتر کلانتری از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر مهاجم سیاه جامگان روبرو شد اما گردان این توپ خطرناک را مهار کرد.

دقیقه 34 – حرکت علی عسگری چیزی نمانده تا یک گل برای یاران کاظمی در پی داشته باشد اما ضربه چیپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36 – یک بار علی عسگری از جناح چپ نفوذ کرد و ارسال بلند خود را برای بازیکنان خودی فرستاد اما این توپ که روی دروازه پدیده آمده بود توسط گردان مهار شد.

دقیقه 44 – شوت راه دور و ناگهانی ناصحی با اختلاف کمی از بالای دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 48 – شوت حسین بادامکی از بیرون محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 49 – مهمترین اتفاق این بازی در این دقیقه به وقوع پیوست و ضربه ایستگاهی پدیده را که توسط معین عباسیان نواخته شد به تیر دروازه سیاه جامگان برخورد کرد و توپ ریباند را شاکری با ضربه سر به سوی دروازه ناصری زد اما این توپ هم به تیر افقی برخورد کرد تا پدیده ای ها در ضربه به تیر دروازه دبل کنند.

دقیقه 53 – نفوذ حمیدرضا علی عسگر و خطای حسن جعفری، سیاه جامگان را صاحب یک پنالتی کرد.

دقیقه 65 – حمله خطرناکی از بازیکنان پدیده، باعث به خطر افتادن دروازه سیاه جامگان شد اما خروج به موقع ناصری مانع از گل شدن این توپ شد.

دقیقه 68  – ضربه ایستگاهی دیگری از پدیده ای ها را معین عباسیان به سوی دروازه سیاه جامگان زد اما این توپ توسط ناصری مهار شد.

دقیقه 71 – ارسال عباسیان برای مهاجمان پدیده این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این توپ توسط میثم حسینی دور شد.

دقیقه 73 – بازهم معین عباسیان و بازهم یک ضربه ایستگاهی دیگر روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شد اما ناصری این توپ خطرناک را دفع کرد.

این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یافت.



در حاشیه:


*محمدرضا مهاجری هنگام ورود به زمین مورد تشویق تماشاگران هر دو تیم پدیده و سیاه جامگان قرار گرفت.

*با وجود اینکه بازی آغاز شده اما همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

*در حالی که تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه خوشبینانه به هزار نفر می رسد و استقلال خوبی از دربی مشهد نشده اما خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیشترین تعداد ممکن و از رسانه های مختلف جهت پوشش بازی خود را به استادیوم ثامن رسانده اند. نکته ای که تا پیش ازین کم سابقه بوده و همین امر حساسیت های بالای دربی مشهد را نشان می دهد.

*در این بازی نیز از تبلیغات دور زمین خبری نیست.

*حسین بادامکی که فصل گذشته در تیم پدیده حضور داشت پیش از آغاز بازی به سراغ نیمکت این تیم رفت و با عوامل تیم پدیده به خوش و بش گرمی پرداخت.

*کاپیتان سابق پرسپولیسی ها، رضا نورمحمدی در این بازی برای اولین بار در ترکیب سیاه جامگان قرار گرفت.

*تماشاگران سیاه جامگان همچنان به تشویق تیم مورد علاقه شان با نام ابومسلم اصرار دارند.

*جمعیت حاضر در ورزشگاه به دو هزار نفر رسیده است.

*کیفیت نه چندان مناسب بازی و درگیری های زیاد بازیکنان دو تیم مورد پسند تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیست و آنها بازی هجومی تری را از دو تیم درخواست دارند.

*داور بازی با سوت های زیاد بازی را از سرعت انداخته است. موضوعی که مورد اعتراض هر دو مربی قرار گرفته است.

*با وجود اینکه پدیده میزبان دربی مشهد محسوب می شود اما طرفداران این تیم کمتر از سیاه جامگانی ها بنظر می رسد.

*طرفداران سیاه جامگان با حرارت  بیشتری تیم مورد علاقه شان را تشویق می کنند.

*با وجود مصدومیت یکی از بازیکنان سیاه جامگان بازیکن صاحب توپ پدیده از میانه های زمین اقدام به زدن ضربه به سمت دروازه مشکی پوشان کرد که همین مساله اعتراض سیاه جامگانی ها و درگیری میثم حسینی با بازیکن پدیده در پی داشت.

*بازیکن ساحل عاجی که به تازگی قرارداد خود را با پدیده امضا کرده است در بین تماشاگران حاضر است و بازی هم تیمی هایش را از نزدیک می بیند.

*سوبا که سابقه بازی در لیگ ارمنستان را دارد مورد توجه تماشاگران قرار گرفته است به طوری که فوتبالدوستان مدام با او سلفی می گیرند. همین مساله در نهایت باعث شد هم تیمی های سکونشین او جایش را تغییر دهند.

*میلاد غریبی، بازیکنی که در فصل گذشته دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط  صلیبی شده بود لنگ لنگان خود را به میان تماشاگران رساند تا نظاره گر کار پدیده ای ها در دربی باشد.

*در دقیقه 52 درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم شکل گرفت، در این دقیقه خانزاده که در درگیری های هوایی مدام با مدافع ارمنی پدیده در تقابل است با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت سایر بازیکنان این درگیری خاتمه یافت.  

*پس از به ثمر رسیدن گل سیاه جامگان، بازیکنان این تیم به سوی نیمکت خود رفتند و به شادمانی پرداختند.

*تعلل داور چهارم در بالا بردن تابلوی تعویض کفشگری را که با مصدومیت مواجه شده بود و قصد بیرون آمدن از زمین را داشت بشدت عصبانی کرده بود. سرآسیابی هم به این مساله اعتراض داشت.

*میثم حسینی و خرسندنیا بعد از چندین بار درگیری روی یک صحنه مدتی را به هم پیچیده بودند. داور به هر دو نفر تذکر داد.

*ضربات معین عباسیان آنقدر خوب و خطرناک بوده اند که کاظمی از کنار زمین نسبت به خطاهای بازیکنانش اعتراض کند و از آنها بخواهد به معین کاشته نرهند.

*مصدومیت گاه و بیگاه بازیکنان سیاه جامگان اعتراض هواداران پدیده را به همراه داشته است. آنها معتقدند حریفشان قصد دارد بازی را از جریان بیاندازد تا از زیر فشار حملات پدیده رها شود.

* معین عباسیان بعد از گلزنی و به تساوی کشاندن بازی شادی گل طولانی و مفصلی داشت و برای حضور در روی نیمکت در آغوش روشنگر گلر قدیمی تیم رفت.

*خرسندنیا بعد از تعویض به سمت فرهاد کاظمی  رفت.

*خطای شدید معین عباسیان روی رضا درویشی در دقیقه 87این مهاجم جنوبی را به شدت مصدوم کرد. درویشی از مصدومیتی کهنه رنج می برد. البته او بعد از مدتی دوباره بعد از لحظاتی به زمین بازگشت.


خلاصه بازی پدیده 1_1سیاه جامگان+فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.