در پی حمله به باشگاه شبانه همجنسگرایان در اورلندو؛

داعش، پاپ فرانسیس را متهم کرد!

تروریستهای فاسد داعش پاپ فرانسیس را بخاطر اظهارنظر درباره حمله مرگبار به باشگاه شبانه اورلندو در آمریکا، متهم کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت میرور، عناصر فاسد گروه تروریستی داعش "پاپ فرانسیس،" رهبر کاتولیک های جهان را به حمایت از همجنسگرایان متهم کردند. آنها با انتشار بیانیه ای در مجله اینترنتی خود اظهارات زشت و بیمارگونه ای علیه پاپ فرانسیس مطرح کردند. 

تروریستهای داعش مدعی شدند: پاپ فرانسیس تنها از همجنسگرایی حمایت می کند. وی حتی پس از حمله به کلوب شبانه همجنسگرایان در اورلندو که منجر به کشته شدن 49 نفر شد، سخنرانی کرد.

پس از حمله خونبار اورلندو، واتیکان در بیانیه ای اعلام کرد: قتل عام وحشتناکی که در اورلندو رخ داد و تعداد زیادی از افراد بی گناه بر اثر آن کشته شدند، باعث ناراحتی و آشفتگی پاپ فرانسیس و همه ما شد. امید است هر چه سریعتر با عاملان این حوادث وحشیانه که صلح را از مردم آمریکا و بشریت سلب می کند، مقابله شود.

این درحالیست که گروه تروریستی داعش که به بهانه های مختلف جنایات غیرانسانی علیه بشریت انجام می دهد، در مجله اینترنتی خود به شدت از اظهارات پاپ فرانسیس انتقاد کرده است.

چندی پیش فردی مسلح به یک باشگاه شبانه همجنسگرایان در اورلندو در ایالت فلوریدای آمریکا تیراندازی کرد. در این حادثه 49 نفر کشته و بیش از 50 نفر زخمی شدند. "عمر متین،" یک جوان آمریکایی افغان تبار عامل این حمله تروریستی بود که بدست پلیس اورلندو کشته شد. این حادثه تروریستی -- که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است -- در نوع خود بدترین کشتار در تاریخ آمریکا محسوب می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار