طنز؛

مسئولان مراقب دمای جوش مردم باشند!

دوستان حواس‌شان باشد کاری نکنند که نیاز به حضور خودجوش و خیرخواهانه مردم باشد.

مسئولان مراقب دمای جوش مردم باشند!
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز پیش جناب وزیر بهداشت در بازدید از یک بیمارستان، در جمله‌ای تاریخی گفتند که قبل از دولت یازدهم مردم کف زمین زایمان می‌کردند و در دولت یازدهم چقدر اوضاع خوب شده و از این حرف‌ها! حالا که چند روز از آن ماجرا گذشته یکی از مردم که انگار از اوضاع بیمارستان میلاد شاکی بوده، به صورت خودجوش سایت این بیمارستان را هک کرد و در آن نوشت که لطفا امنیت سایت خود را بالا ببرید و یک وقت دکتر پوست به من بدهید! آماده راهنمایی رایگان برای بالا بردن امنیت سایت شما هم هستم و اینکه قصد آزار و اذیت ندارم.
 
با توجه به شرایط پیش آمده و اخباری که سر و صدای زیادی راه می‌اندازد و نیت خیر مردم پیش‌بینی می‌کنیم حرکات خودجوش دیگری نیز اتفاق بیفتد. مثلا بیمار دیگری هم بیاید پیام بگذارد که شنیده‌ایم جراحان نمی‌خواهند هنرمندان را جراحی کنند و علت آن هم کمبود وسایل جراحی است. من و دوستانم حاضریم برای رفع این مشکل، وسایلی که در شکم و سایر اعضا و جوارح ما جا مانده را پس بدهیم تا جراحان از کار بی‌کار نشوند.
 
یا حالا که طرح نهایی لباس ایران در رژه المپیک تایید شد، احتمالا یک شیرازی سایت کمیته ملی المپیک را هک می‌کند و در آن می‌نویسد: گرچه حال نداشتم سایت شما را هک کنم اما لازم بود بگویم که حق کپی رایت سالاد شیرازی را برای ما محفوظ نگه دارید و یک وقت ملاقات با رییس کمیته ملی المپیک به من بدهید!
 
با شنیدن خبر سقوط ارزش پاسپورت ایرانی هم احتمالا تعدادی از بازیگران فیلم‌های خاص آمریکایی سایت جراحان زیبایی را هک می‌کنند و در آن می‌نویسند: لطفا از دست مسئولان کشور ما ناراحت نشوید. ما از طرف آنها از شما عذرخواهی می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم که به برجام درست عمل کنند. اصلا به خاطر شما دیگر فیلم بازی نمی‌کنیم. به ما هم پاسپورت بدهید تا پیش مردم مهمان نواز شما بیاییم. یک وقت جراحی بینی هم برای ما بگیرید. لطفا!
 
راستش را بخواهید من هم حس خودجوشی دارم چون نصف این مطلب را دیشب نوشتم، نصفش را امروز صبح. چون دیشب برق رفت! تا شما خبرهای دیگر را می‌خوانید من هم بروم سایت اداره برق را هک کنم و باقی حرفم را آنجا بزنم. هر چه باشد هک کردن، آن هم با آرامش تمام و نیت خیرخواهانه، بهتر از حمله کردن به صفحات اجتماعی و مورد عنایت قراردادن اقوام سببی و نسبی است.
 
آقا شوخی کردم ها! یکهو اتفاقی سایت اداره برق هک شد تقصیر من نندازید ها!
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار