عباسی:هدف تیم ما پیروزی مقابل سایپا است

مالک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم تیم سایپا را شکست دهیم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبر نگاران جوان، درباره بازی تیم سیاه جامگان با سایپا اظهارکرد: تیم سایپا از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است اما امیدوارم با تلاش و درایت اعضای تیم بتوانیم سایپا را شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی محروم یا مصدومی دارند یا خیر ؟ پاسخ داد: خدا را شکر هیچ محروم و مصدومی نداریم و با تمام قوا به مصاف سایپا می رویم.


مالک سیاه جامگان درباره اینکه چه زمانی مشکلات تغییر نام این تیم حل خواهد شد گفت: ما مدارک مربوط به تغییر نام سیاه جامگان را به کمیسیون ماده 5 تربیت بدنی استان خراسان ارائه داده ایم و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود تا بتوانیم با نام اف سی مشهد در رقابت های لیگ برتر شرکت کنیم.

وی درباره استادیوم امام رضا بیان کرد: از نیم فصل دوم بازی های خانگی خودمان را در این استادیوم برگزار خواهیم کرد و با توجه به اینکه ورزشگاه امام رضا(ع) در داخل شهر مشهد قرار دارد تماشاگران بیشتری برای تشویق و طرفداری از تیم به استادیوم خواهند آمد.

مالک سیاه جامگان در خصوص ظرفیت این استادیوم تصریح کرد: گنجایش این ورزشگاه حدود 35 هزار نفر می باشد که از بهترین امکانات روز دنیا برخوردار می باشد.

عباسی در پایان در خصوص مصدومیتی که برای عباس عسگری حین بازی با پدیده اتفاق افتاده بود خاطر نشان کرد: مصدومیت این بازیکن جدی نیست و مشکلش با فیزیوتراپی رفع می شود تا بتواند در دیدارهای آینده تیم را همراهی کند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار