اصفهان؛

دوچرخه سواران کاشانی تا حرم حضرت معصومه(س) ر کاب‌زنی می‌کنند

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از رکاب زنی دوچرخه سواران این سازمان همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا حرم مطهر این بانوی کرامت خبرداد.

مجتبی‌ رضا‌زاده،در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت:این تیم دوچرخه سواری برای پنجمین سال متوالی، ساعت 6 و 30 دقیقه صبح فردا پنج شنبه چهاردهم مرداد ماه حرکت خود را از تپه نورالشهداء در گلزار شهدای راوند با غبارروبی گلزار شهدای گمنام به طرف شهر مقدس قم آغازمی‌کند.

وی با اشاره به پیمودن مسیر یکصد کیلومتری دوچرخه سواران افزود: رکاب‌زنی دوچرخه سواران سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به‌همت معاونت ورزشی این سازمان برگزار می‌شود.

به‌گفته‌وی،رکابزنی 15دوچرخه سوار کاشانی با هدف ترویج فرهنگ ورزش، ایجاد روحیه شادابی، نشاط  و سلامتی در بین جوانان و نوجوانان، ارادت به خاندان پاک اهل بیت(ع) با محوریت برنامه‌های فرهنگی ورزشی و ثواب زیارت امام رضا علیه السلام بر اساس این روایت  آن حضرت که  فرمود«هر کس معصومه را در قم زیارت کند مانند کسی است که مرا زیارت کرده باشد» انجام می‌شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در ادامه برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی ویژه بانوان این شهرستان به مناسبت ولادت با سعادت اخت‌الرضا(ع) را یادآورشد و گفت:این مسابقات بومی و محلی نیز به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی کاشان و همکاری حوزه حضرت زینب(س) در مجموعه فرهنگی ورزشی مهربانو برگزار شد.

‌رضا‌زاده، برگزاری این مسابقات با حضور حدود یک­هزار نفر از بانوان کاشانی، نیاسر، طاهرآباد وآران و بیدگل در رده سنی آزاد را خاطرنشان‌کرد و افزود: ایجاد محیطی شاد و بانشاط، ترویج فرهنگ ورزش، تشویق و جذب بانوان در ورزش‌های همگانی و ارتقای سلامت بانوان در خانواده هدف از  اجرای این مسابقات بود.

به‌گفته‌ وی،یکصد نفر از این بانوان نی ز در رشته‌هایورزشی پرتاپ حلقه و کیسه تنی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات برگزیده جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.