«امروز هنوز تموم نشده» با «امروزی‌ها» به روی آنتن می‌رود

برنامه تلویزیونی «امروز هنوز تموم نشده» با عنوانی جدید به نام «امروزی‌ها» به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص سری جدید این برنامه «امروز هنوز تموم نشده» گفت: این برنامه در سری جدید خود با عنوان امروزی‌ها به حوزه جوانان و همچنین دغدغه و معضلات جوانان امروزی می‌پردازد.

وی در ادامه بیان کرد: این برنامه با فضا و فرم شاد و مفرح به روی آنتن می‌رود، ما تلاش خود را کرده‌ایم که تمام معایب سری گذشته، برنامه امروز هنوز تموم نشده را برطرف کنیم و حرفی نو را با «امروزی‌ها» مطرح کنیم.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی شهر باران در خصوص حضور مهمانان این برنامه  عنوان کرد: امروزی‌ها به عنوان پرونده‌ای ترکیبی با حضور کارشناسان و چهره های برجسته کشور به موضوعات مختلف روز جوانان می‌پردازد. 

ارغوانی افزود: در هر برنامه با توجه به  موضوعیت هر قسمت با کارشناس، بازیگران، خواننده و ورزشکاران به گفتگو می‌نشینیم.

وی خاطرنشان کرد: هر برنامه به صورت محتوایی در فضایی شاد با حل مشکلات جوانان هر روز هفته از روزهای آینده به روی آنتن می‌رود. احتمالاً اگر نتوانیم از روز میلاد حضرت معصومه(س) در خدمت باشیم، بعد از میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به پخش می‌رسیم.

ارغوانی درباره بخش های مختلف برنامه تلویزیونی امروزی ها توضیح داد: اغلب صحبت با کارشناس ها در دل برنامه و پس گپ و گفت جوانان و بررسی چالش معضل روز انجام می‌شود.

ارغوانی در پایان با بیان اینکه هنوز زمان پخش مشخص نشده است، درخصوص اجرای این برنامه عنوان کرد: اجرای این برنامه را پدرام کریمی برعهده گرفته و طراحی دکور را محمد قاسمی انجام داده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار