پروین حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخاب رده سنی برای فیلم‌ها یک اصل استاندارد در سینمای جهان است

این تهیه‌کننده سینما گفت: باید فیلم را برای مخاطب عام بسازیم، این اصلی است که در اکثر کشورهای دنیا اتفاق می افتد.

سید امیر پروین حسینی، تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رده سنی برخی آثار سینمایی که برای مخاطبان در نظر می گیرند، گفت: این جریان به طور حتم باید رعایت شود، اما یکی از اشکالات پخش کننده آثار این است که تکلیف مخاطبانشان مشخص نیست تا بتوانند تصمیم بگیرند به دیدن کدام فیلم بروند.

وی افزود: باید فیلم را برای مخاطب عام بسازیم، این اصلی است که در اکثر کشورهای دنیا اتفاق می افتد و فیلم ها را در جهت رسیدن به اهدافشان برای قشرهای مختلف ساخته می شود.

پروین حسینی ادامه داد: من پس از دیده شدن فیلم‌ها توسط مخاطبان در کامنت‌های آن‌ها دیده‌ام که نوشتند این فیلم برای بچه ها خوب نبود، پس با این تفاسیر می‌فهمیم که اگر از قبل محدوده سنی مشخص شود خانواده ها به خوبی تصمیم می گیرند و می توانند انتخاب بهتری داشته باشند.

تهیه کننده «من سالوادور نیستم» اضافه کرد: اگر ما در کشورمان سینما داریم، باید قوانینش را رعایت کنیم. سینما که متعلق به ما نیست بلکه تکنولوژی است که آن را بومی کردیم پس باید حداقل استانداردهای آن را رعایت کنیم.

این تهیه کننده اظهار داشت: اگر حداقل استاندارد دنیا را در سینما رعایت کنیم، شاید بتوان به پیشرفت دست یافت تا در نتیجه بتوانیم فیلم‌هایمان را در دنیا اکران کنیم. برای «من سالوادور نیستم» این اتفاق افتاد اما با یک گل بهار نمی‌شود و بهتر است بقیه هم دست به چنین اقدامی بزنند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار